۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۴۴

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

تشکیل کارگروه رفع نواقص زیرساخت های اربعین در ایلام

تشکیل کارگروه رفع نواقص زیرساخت های اربعین در ایلام

ایلام - رئیس پلیس راه استان ایلام از تدوین طرح جامع ترافیکی ویژه اربعین ۹۸ خبر داد و گفت: کارگروه رفع نواقص زیرساخت های اربعین در ایلام تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده صبح دوشنبه در برنامه رادیویی ایلام توسعه، با اشاره به تدوین طرح جامع ترافیک نیروی انتظامی اظهار داشت: در این طرح اقداماتی که قبل از ماموریت بزرگ اربعین حسینی (ع) نیاز است که انجام شود، اندیشیده شده است.

وی افزود: نقاط آسیب‌پذیر، اعم از نقاط دارای گره های ترافیکی، نقاط پر تصادف و مستعد حادثه، روزهای هدف و پر ترافیک با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام به تشکیل کمیته های مختلف در راستای نظم بخشی به ترافیک ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: این کمیته ها، شامل کمیته سلامت، مدیریت ایمنی، توسعه رفتار و فرهنگ سازی، توسعه ایمنی پس از حادثه و کمیته نظارت است.

وی افزود: بهسازی زیرساخت‌ها از جمله مسیر کمربندی غربی مهران، پایانه مسافربری برکت تعریض مسیر کمربندی جنوبی منتهی به پایانه برکت، جداسازی و مصون سازی مسیر خروجی مهران تا پایانه مرزی و ایمن سازی مسیر جایگزین ایلام- ملکشاهی - مهران و محور فرعی ماربره از انتظارات پلیس راه استان ایلام از مسئولان استانی، برای مدیریت ترافیک در ایام اربعین حسینی (ع) است.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: از طرف فرمانده انتظامی استان ایلام کارگروهی در خصوص رفع نواقص و مشکلات اربعین سال گذشته تشکیل شده تا زائران اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸ بر اساس جمعیت پیش بینی شده بتوانند با سهولت در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند.

کد خبر 4632324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha