۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵

فرماندار دماوند:

زمین ارزان اقساط بلند مدت وتسهیلات فرصتهای شهرک صنعتی۲دماونداست

زمین ارزان اقساط بلند مدت وتسهیلات فرصتهای شهرک صنعتی۲دماونداست

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به اینکه انتقال واحدهای صنفی به شهرک صنعتی ۲ دماوند از حمایت همه جانبه دولت برخوردار است گفت: زمین ارزان، اقساط بلند مدت وتسهیلات فرصت های شهرک صنعتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انتقال واحدهای صنفی به شهرک صنعتی ۲ دماوند اظهار داشت: بحث اشتغال در سال رونق تولید برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این منطقه در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر مستقیم مشغول کار بوده که این آمار برای افرادی که به طور مستقیم مشغول به کار هستند بیشتر می‌باشد.

صفری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ تا ۵۰ واحد صنفی در این منطقه وجود دارد افزود: قصدمان این است که زمان پروسه انتقال، این واحدها فعال شوند و هیچ وقفه‌ای در فعالیت آنها رخ ندهد تا بحث اشتغال با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: موضوع انتقال این کارگاه‌ها به شهرک صنعتی قرار است که در جلسه‌ای که با مدیر شهرک‌های صنعتی داریم به تصویب برسد و از فرصت‌های ارگان‌ها کمک بگیریم تا با کمترین مشکل در این خصوص مواجه شویم.

فرماندار دماوند وجود شهرک صنعتی ۲ در دماوند را یک فرصت دانست و عنوان داشت: کارگاه‌های بیرون از شهرک صنعتی باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و ما می‌خواهیم بومی‌ها از این فرصت استفاده کنند که متأسفانه تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: الان با کمترین قیمت این واحدها واگذار می‌شوند ضمن اینکه وام راه اندازی و اشتغال و تسهیلات هم به این افراد تعلق می‌گیرد و این موارد به این معنا است که زمین ارزان، اقساط بلند مدت و تسهیلات لازم بهترین شرایط را در دماوند فراهم اورده تا افراد از آن بهره کافی را ببرند و به رونق بیشتر تولید کمک کنند تا کارگاه‌ها سامان دهی شوند و در راه این سامان دهی‌ها کسانی که می‌خواهند منتقل شوند را تقویت خواهیم کرد و کارشناسان حوزه اشتغال و صنعت معدن آنها را حمایت می‌کنند که ضمن حمایت بحث اشتغال هم حفظ می‌شود.

صفری در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان دماوند نیز بیان داشت: با همکاری مردم ساخت و ساز غیر مجاز کنترل می‌شود و در استان تنها شهرستانی هستیم که بیشترین تخریب و جلوگیری و نظارت را در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز داشته‌ایم که قطعاً این امر بدون همکاری مردم میسر نبوده است.

فرماندار دماوند بیان داشت: امسال همه کارخانه‌ها و کارگاه‌ها تعیین تکلیف می‌شوند چرا که ارائه مجوزها تسهیل شده‌اند و در این راستا دولت در صدد تسهیل کارخانه جات است.

کد خبر 4636270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha