۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۹

رئیس بنیاد شهید خبر داد؛

پرداخت ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به ایثارگران سیل زده

پرداخت ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به ایثارگران سیل زده

رئیس بنیاد شهید با اشاره به پرداخت ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران آسیب‌دیده در استان‌های سیل‌زده، گفت: روند پرداخت وام ها در ماه‌های خرداد و تیر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در خصوص فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط این صندوق پرداخت شد که این تسهیلات با کمترین نرخ سود و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار اعضا قرار گرفت و هدف‌گذاری سال ۱۳۹۸ پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه است.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت امسال، ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق پرداخت شده که حدود ۱۴۵ میلیارد ریال آن مختص ایثارگران و اعضا در استان خراسان رضوی بوده که رضایت بیش از ۹۷ درصدی این عزیزان را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران آسیب‌دیده در استان‌های سیل‌زده، تصریح کرد: روند پرداخت وام به این عزیزان در ماه‌های خرداد و تیر نیز ادامه خواهد داشت و بر اساس گزارش‌های دریافتی از ستاد بحران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها همچنان به اعضای صندوق در این مناطق تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در تشریح وام‌های واگذار شده در استان‌های سیل زده، گفت: تاکنون ۳,۷۳۶ نفر از ایثارگران در استان‌های سیل‌زده ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی جمعآ بیش از ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که بیشترین آنها مربوط به استان خوزستان با ۱۰۲۲ مورد وام بوده است.

در پی وقوع سیل در چندین استان کشور و آسیب دیدن ایثارگران در این حادثه، بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌های مختلفی چون اختصاص وام قرض‌الحسنه، وام اشتغال از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و تهیه لوازم درمانی و بهداشتی برای ایثارگران برای کمک به این عزیزان اقدام کرده است.

کد خبر 4636272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha