۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶

معاون استاندار همدان:

انقلاب اسلامی ایران در بستر کار فرهنگی به پیروزی رسید

انقلاب اسلامی ایران در بستر کار فرهنگی به پیروزی رسید

همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در بستر کار فرهنگی به پیروزی رسید، گفت: جبهه فرهنگی انقلاب باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر یکشنبه در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سفر شهرستانی استاندار همدان مانع از حضور وی در این برنامه شد، گفت: کارهای فرهنگی خوبی در استانداری همدان انجام شده که بنای استمرار آن را داریم.

وی با بیان اینکه در استان همدان وحدت و هماهنگی برای رسیدن به هدف کاملاً مهیا است، گفت: وضعیت فعلی کشور حساس است و باید بیشترین مقاومت را در مقابل استکبار و صهیونیسم داشته باشیم.

آزادبخت رمز موفقیت را تقویت وحدت در نظام دانست و با بیان اینکه این وحدت با محوریت مقام معظم رهبری و سربازی مردم رقم می‌خورد، گفت: در استان همدان محوریت با امام جمعه است و فضا برای کار مناسب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استاندار همدان به این مسائل اعتقادی راسخ دارد و باید جبهه فرهنگی انقلاب تقویت شود، اظهار داشت: دولت باید بستر را برای کارهای فرهنگی مهیا و فراهم کند.

وی رمز موفقیت را در تقویت کارهای فرهنگی دانست و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در بستر کار فرهنگی به پیروزی رسید، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی بود و با پیروی از دستورات اسلام به پیروزی رسیدیم.

آزادبخت با بیان اینکه در حال حاضر نیز ادامه راه و مسیر کاملاً مشخص است، اظهار داشت: تبعیت محض و آگاهانه از مقام معظم رهبری و اعتماد به توان داخلی اولویتی اصلی است و راهی جز مقاومت نداریم کمااینکه عقب نشینی های استکبار نتیجه مقاومت ماست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه هر گاه در برابر دشمن با تمسک به دستورات دین و پیروی از رهبری ایستادیم موفق بوده‌ایم، گفت: هرجا امور تبلیغاتی لازم باشد از آن پشتیبانی کرده و برای اجرای آن بودجه لحاظ می‌کنیم.

آزادبخت به دوران فرماندار بودن خود اشاره کرد و با بیان اینکه در هر روستایی که از نعمت روحانی بهره مند بود تخلف کمتری را شاهد بودیم و بیشترین بازدهی صورت می‌گرفت، گفت: آماده پذیرش نقد و انتقاد هستیم.

وی روحانیت را پیش‌برنده انقلاب و اسلام دانست و با بیان اینکه از جبهه فرهنگی در حد اعلا پشتیبانی می‌کنیم، گفت: یکی از محور های کارهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است و کارها و برنامه ها نیز مشخص است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان نیز حمایت می‌کنیم، گفت: اگر کار فرهنگی را به درستی انجام دهیم در سایر بخش‌ها نیز موفق خواهیم بود.

کد خبر 4636371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha