۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱

هواداران والیبال بدون بلیط به محل برگزاری بازیها مراجعه نکنند

هواداران والیبال بدون بلیط به محل برگزاری بازیها مراجعه نکنند

ارومیه – مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: با توجه به برگزاری هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹در ارومیه هواداران بدون بلیط به محل بازیها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان رضایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهارداشت: اسم سالن غذیر شش هزار نفری است در مجموع چهار هزار و ۶۰۰ صندلی در این سالن ورزشی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون کاربر برای خرید بلیط روز اول اقدام کردند ادامه داد: در سه دقیقه اول ۱۵۰ هزار نفر وارد سایت بلیط فروشی شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه ورود هواداران تنها با پرینت بلیط و کارت ملی ممکن است تاکید کرد: از هواداران خواهش می‌کنیم بدون بلیط به محل برگزاری مسابقات مراجعه نکنند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با بیان اینکه میزبانی لیگ ملت‌ها تنها و تنها برای عشاق والیبال ارومیه است خاطرنشان کرد: سعی و تلاش زیادی کردیم تا چهره شهر را کاملاً والیبالی کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت بلیط ها برای این مسابقات ۲۰ هزار تومان و برای جایگاه های ویژه ۳۰ هزار تومان تعیین شده است گفت: علاقمندان می توانند از سایت باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

رضایی با بیان اینکه تعریض جاده سلماس تا دانشگاه آزاد در راستای استقبال و ورود بازیکنان ۴ تیم بود افزود: در این دوره از مسابقات تیم های روسیه، کانادا، لهستان و ایران حضور دارند.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4637977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha