۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۶

در ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛

راه یاب ملل مریوان با دو گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد

راه یاب ملل مریوان با دو گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد

سنندج - در هفته بیستم لیگ برتر مسابقات فوتبال بانوان کشور، تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان با شکست تیم ذوب آهن اصفهان به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیستم لیگ مسابقات فوتبال بانوان کشور با دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه یاب ملل مریوان از روز جمعه به میزبانی تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که در این مسابقه که بین تیم‌های چهارم و پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد، تیم راه یاب ملل مریوان با تک گل فاطمه مخدومی که در دقیقه ۴۵ به ثمر رسید، نیمه اول را با برتری به پایان رساند.

با شروع نیمه دوم حملات تیم راه یاب ملل ادامه داشت تا اینکه این تیم توانست گل دوم خود را توسط فاطمه مخدومی به ثمر برساند و در ادامه تیم ذوب آهن اصفهان حملات خود را بر روی دروازه میهمان خود بیشتر کرد و موفق شد یکی از دو گل خورده را جبران کند.

در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم راه یاب ملل مریوان به پایان رسید و تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل مریوان با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر بانوان کشور صعود کرد.

تیم راه یاب ملل مریوان هفته آینده در هفته بیست و یکم در ورزشگاه زاگرس مریوان میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر تیم رده نهمی جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است.

کد خبر 4640672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha