۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳

فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا- تبریز؛

سرمربی عراق: بازی سختی بود ولی ما به آینده امیدوار هستیم

سرمربی عراق: بازی سختی بود ولی ما به آینده امیدوار هستیم

تبریز- سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق بعداز شکست تیمش برابر اندونزی گفت: بازی سختی بود ولی ما به آینده امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، الربیعی ظهر امروز یک شنبه بعد از باخت تیمش برابر اندونزی در چارچوب رقابت های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار می شود، به خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و در ۵ دقیقه اول دیدار نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای بازی خوب نبودیم ولی در ادامه بسیار خوب کار کردیم، افزود: تیم حریف شناخت خیلی خوبی از ما داشت و آنها بازیکنان عراق را آنالیز کرده بودند و از نقاط قوت و ضعف ما شناخت کافی را داشتند.

سرمربی تیم فوتسال عراق با بیان اینکه تیمش ناامید نشده است، گفت: ما به مرحله بعد صعود کردیم و کارمان از امروز شروع شد و امیدوارم تا بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم. این نتیجه تعیین کننده این مسابقات نبود.

وی با تاکید بر عدم آمادگی بازیکنان تیمش نیز گفت: ما بازی‌های دوستانه‌ای نداشتیم و به هر تیمی هم درخواست بازی دادیم بنا به دلایل مختلفی این درخواست ما را رد کردند.

وی گفت: ولی در مقابل اندونزی بازی‌های دوستانه خیلی خوبی برگزار کرده و آماده این رقابت بود.

گفتنی است تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اندونزی در مرحله بعد باید با تیم دوم گروه C بازی کند که در آن تیم‌های ژاپن و ویتنام حضور دارند و تیم عراق هم با تیم اول این گروه بازی خواهد کرد.

بازی‌های یک چهارم نهایی از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

کد خبر 4642356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha