۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۰

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد:

محور اصلی فعالیتهای انجام شده حول شاخصهای پیامد محور بود

محور اصلی فعالیتهای انجام شده حول شاخصهای پیامد محور بود

یاسوج – استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقطه اصلی فعالیتهای انجام شده تاکید برشاخصهای نتیجه گرا و پیامد محور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد افزود: حاصل این امر، پرهیز از سیاست زدگی و بستری برای عمل زایی در راستای توسعه استان بود.

احمدی تاکید کرد: توسعه به دنبال هدفمند و قانونمند شدن ساختارها میسر می‌شود و اینگونه فضا برای رشد فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش ما باید برای سرمایه‌های انسانی و پتانسیل‌های مختلف استان باشد.

احمدی با بیان اینکه همه تلاش ما بر این بود که این استان به موقعیت‌های بهتری دست یابد، گفت: مشکلات بسیاری در طی این دو سال در استان ایجاد شد که افزایش تحریم‌های دشمن را داشتیم و بعد سقوط هواپیمای تهران به یاسوج و زلزله و در سال جاری نیز سیل و آسیب‌های ایجاد شده به دنبال آن را داشتیم که با توکل بر خدا و همت همه توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی اظهار داشت: خوشحالم که با عنایت به خداوند و همت مجموعه مدیران و دلسوزان استان و همه مردم دست به دست هم دادیم و گردنه‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز کهگیلویه و بویراحمد سربلندتر و پرافتخار تر از همیشه است و این جای افتخار و عزت دارد.

استاندار سابق استان افزود: در طی خدمت در این استان در بخش هایی همچون ایجاد امنیت و ثبات، پایداری شرایط و بهبود فضای کسب و کار، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در دستگاه‌ها و ادارات دولتی، تقویت پاسخگویی به شکایات مردم بسیار تاکید داشتم.

احمدی بیان داشت: با عزم و همت همه و تلاش مدیران در همین سال‌هایی که با محدودیت مالی مواجه بودیم توانستیم دهها پروژه کوچک و بزرگ عمرانی را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در این سال‌ها دهها پروژه کلنگ زنی شد و چرخ رشد استان با همه محدودیت‌ها در مسیر بالندگی قرار گرفت.

احمدی تکمیل و بهره برداری از صدها تخت بیمارستانی در استان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی با مجهزترین امکانات در سال ۹۷ به بهره برداری رسید.

وی افزود: راه اندازی دهها واحد صنعتی جدید، سرعت بخشی به پروژه‌های پتروشیمی گچساران، سد تنگ سرخ، سد چم شیر، پتروشیمی دهدشت، فاز دوم آبرسانی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه محور پاتاوه به دهدشت از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

استاندار تصریح کرد: در تنگنای مالی درنیمه دوم سال ۹۷ ما توانستیم بالغ بر ۱۸۰ میلیون یورو، معادل ۴۰۰ میلیارد برای یک پروژه اعتبار بگیریم.

احمدی افزود: همچنین ضریب نفوذ سیستم‌های آبیاری نوین در استان به مرز ۷۰ درصد رسیده و با برنامه ریزی انجام شده استان در کشاورزی نوین و مکانیزه به رتبه خوبی خواهد رسید.

وی بیان داشت: همچنین در سال ۹۶ و ۹۷ حضور فرزندان استان در میادین بین المللی و ملی درخشان بود و در حوزه علمی نیز تولیدات علمی استان در دانشگاه‌ها بسیار رشد یافت.

احمدی افزود: دانشگاه یاسوج اکنون به رتبه زیر ۱۵ رسیده است و در بخش مسکن نیز در دو تا سه ماه آینده جشن پایان مسکن مهر را در استان داریم.

کد خبر 4642564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha