۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

ثبت نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

ثبت نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمید مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در سایت لبیک خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در سایت لبیک تمدید شد، قرعه کشی ۳۰ خرداد انجام می شود و نتایج نیز یک تیر ماه از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین زمان ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد، ادامه داد: تا این لحظه ۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان برای سفر زیارتی عتبات عالیات ثبت نام کرده اند و ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند.

کد خبر 4642829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      0 0
      کاش یکی ازشون بپرسه که چرا ثبت نام 96 هزار نفری سالهای قبل حالا به 50 هزار نفرم نمیرسه و مجبورا دوبار تمدید کنن حسب اطلاع همیشه ثبت نام یک هفته بود با تمدید به ده روز میرسید امسال بالغ بر 12 روز شده