۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۱

رئیس فدراسیون تنیس روی میز مطرح کرد:

حضور ۳۰ داور بین‌المللی در مسابقات فدراسیون تنیس روی میز

حضور ۳۰ داور بین‌المللی در مسابقات فدراسیون تنیس روی میز

بجنورد- رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: ۳۰ داور بین‌المللی قضاوت مسابقات این فدراسیون را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی بعدازظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی با اشاره به حضور سه داور بلوچی در فدراسیون تنیس روی میز، اظهار کرد: این داوران علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی در زمینه گزارش نویسی مهارت دارند.

قارداشی تصریح کرد: تنیس روی میز کشور از دسته دو به دسته یک صعود کرده اما موفقیت‌های که از این ارزشمند تر است، موفقیت‌های بوده که در عرصه داوری و آموزش فدراسیون به دست آمده است.

وی در ادامه به مقام‌های کسب شده در بخش تنیس روی میز اشاره کرد و افزود: سال گذشته فدراسیون تنیس روی میز موفق به کسب چند مدال شد اما ضرورت دارد بیش از این تلاش کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور ادامه داد: آخرین باری که فدراسیون تنیس روی میز برنز بازی‌های آسیایی را گرفت مربوط به ۵۲ سال پیش و مدال برنز تیمی نیز در ۶۰ سال گذشته کسب شد.

قارداشی در ادامه بیان کرد: زیر ساخت‌های مربوط به آکادمی انقلاب بازسازی کامل شده به طوری که به اندازه هتل ۳ و ۴ ستاره رسیده است.

وی همچنین به حضور چهار عضو در تیم ملی نوجوانان دختر، جوانان پسر و بزرگسالان از شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: وجود چنین ورزشکارانی نشان دهنده مربیان قابل و تجهیزات مناسب است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه به وضعیت این ورزش در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد رئیس فدراسیون تنیس روی میز خراسان شمالی برای رسیدن به موفقیت و کسب رضایت بیش از این تلاش کند.

کد خبر 4643548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha