۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰

فرمانده انتظامی عباس آباد:

۱۷ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد دستگیر شدند

۱۷ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد دستگیر شدند

عباس آباد - فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری ۱۷ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عبدی با اشاره به دستگیری اعضای شرکت هرمی در شهرستان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

سرهنگ عبدی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان را که به صورت گسترده ای در این شهرستان فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم های رایانه ای، جزوات و کتاب های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: اعضا و سرشاخه های اصلی این باند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه، وعده‌ی سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4645620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha