۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

ساخت زورخانه با استاندارد جهانی در اراک/قول وزیر برای تامین بودجه

ساخت زورخانه با استاندارد جهانی در اراک/قول وزیر برای تامین بودجه

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: طبق قول وزیر ورزش و با مساعدت وزارتخانه در تامین ۷۰ درصدی منابع مالی، به زودی زورخانه ای با استاندارد جهانی در اراک احداث می‌شود.

علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری همایش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی به مناسبت ۱۷ شوال روز منش پهلوانی که به همت هیات ورزش پهلوانی استان مرکزی در زورخانه متقین اراک برگزارشد، اظهار داشت: ورزش زورخانه ای استان مرکزی از شرایط مطلوبی برخوردار است و نونهالان، نوجوانان و جوانان ورزشکار این رشته برای استان افتخارات بسیار کسب کرده اند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در استان با کمبود فضا مناسب روبه‌رو است، افزود: با پیگیری هایی که از طریق وزارت ورزش به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است با مساعدت وزیر ورزش و جوانان زورخانه مدرن بزرگ و استاندارد که قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین المللی و برون مرزی را داشته باشد، در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ساخته شود.

کریمی بیان داشت: کارهای مقدماتی این طرح در دست اجرا است و قرار شده که ۷۰ درصد از تامین اعتبارات این پروژه از طریق وزارت ورزش و جوانان و ۳۰ درصد از طریق استان مرکزی توسط اداره کل ورزش و جوانان و خیران تامین شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً این مهم گامی موثر در راستای ارتقای سطح ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان است تا شاهد کسب افتخارات بیشتر جوانان و نوجوانان استان مرکزی در عرصه این ورزش باشیم.

کد خبر 4646693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha