۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

مدال برنز نوشاد عالمیان ارزش طلا داشت

مدال برنز نوشاد عالمیان ارزش طلا داشت

گرگان - رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مدال برنز نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی جاکارتا به اندازه مدال طلا ارزش داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهردادعلی قارداشی ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت تنیس روی میز استان گلستان، اظهار کرد: مجمع انتخابات ریاست هیئت تنیس روی میز گلستان در صحت و سلامت کامل برگزار شد و باید از تمامی اعضای مجمع تشکر کنم.

وی افزود: از مدیران باشگاه‌ها و بخش خصوصی که در باشگاه تنیس روی میز دکتر مقصودلو گرگان کمک حال هیئت هستند سپاسگزاریم و این اتفاق موجب افزایش جمعیت تنیس روی میز استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: کیفیت از کمیت حاصل می‌شود و با افزایش جمعیت ورزشکاران فضا برای شکوفایی استعدادها بیش از پیش فراهم خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به مدال برنز نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: این مدال برنز به اندازه مدال طلا ارزش داست و چنین موفقیت‌هایی حاصل تلاش تمام جامعه تنیس روی میز کشور است.

قارداشی ادامه داد: لژیونر شدن پسران و دختران تنیس روی میز ایران اتفاق خوبی است و اکنون دختران ما در لیگ ترکیه مشغول فعالیت هستند و ما هم از ورزشکاران ترک در لیگ برتر ایران استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: پسران ما در لیگ‌های کشورهای ترکیه، فرانسه، آلمان و اتریش بازی می‌کنند که نشان از پیشرفت تنیس روی میز در ایران بوده و مربی تیم ملی ترکیه هم یک ایرانی است.

قارداشی خاطرنشان کرد: در بخش داوری هم افتخارات خوبی کسب کردیم و دارو اول فینال قهرمانی جهان خانم رضایی از ایران بود که فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا را هم قضاوت کرد.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما جذب اسپانسر بود که اقدامات خوبی انجام دادیم و از ظرفیت بخش خصوصی برای تنیس روی میز استفاده کردیم.

کد خبر 4647678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha