در برنامه مصیر عنوان شد؛

شهید بهشتی و مدیریت انقلابی/ سازماندهی توده مردم توسط انقلابیون

شهید بهشتی و مدیریت انقلابی/ سازماندهی توده مردم توسط انقلابیون

برنامه «مصیر» با محوریت تشکیلات با حضور حسین عرب اسدی مهمان این برنامه، به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «مصیر» با محوریت تشکیلات با حضور حسین عرب اسدی مهمان این برنامه، به روی آنتن رفت که به تشریح نگاه شهید بهشتی درخصوص تشکیلات پرداخت. «مصیر» در مدت زمان پخش یک ساعت در اولین قسمت خود به بررسی ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی پرداخت.

ابتدا عرب اسدی با اشاره به دغدغه انسان‌های اثرگذار در تاریخ ایران گفت: در تاریخ کشور ما از ابتدا مسئله آدم‌های انقلابی و اثرگذار دو مقوله است یکی سازماندهی توده مردم به صورت منظم و دیگری، چگونگی و نحوه حکومتداری.

عرب اسدی در بخش دیگر این گفتگو از بنیاد تشکیل جمهوری اسلامی صحبت کرد و افزود: در غرب هم همواره دغدغه چگونگی هدایت و رهبری مردم وجود داشته است و هسته مشترک این دو مقوله تشکیلات است که منجر به تشکیل حزب جمهوری شد.

عرب اسدی ادامه داد: شهید بهشتی در غرب حضور داشته است و تحزب را آنجا درک کرده و با گفتمان انقلابی اسلامی ترکیب کرده و حزب جمهوری اسلامی را تشکیل داده است.

در ادامه نیز عرب اسدی به نحوه گردآوری قانون اساسی اشاره کرد و نقش شهید بهشتی را در تدوین و تهیه قانون اساسی بسیار کلیدی قلمداد کرد.

گروه اجتماعی شبکه ۴ سیما به مناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی برنامه تولیدی «مصیر» را با برررسی ابعاد فکری کمترشناخته شده این شهید بزرگوار روی آنتن می‌برد. «مصیر» در سری اول به مناسبت بزرگداشت استاد شهید مطهری در اردیبهشت ماه روی آنتن رفت. این برنامه با تهیه کنندگی سید یاسر صانعی و با اجرای عطاالله بیگدلی در هفته قوه قضائیه از شنبه یکم تیرماه الی جمعه هفتم تیر هرشب ساعت ۲۳ از شبکه چهار پخش می‌شود.

لازم به ذکر است دومین قسمت از ویژه برنامه مناسبتی «مصیر» نیز امشب با موضوع مؤلفه‌های مدیریت انقلابی به روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه «مصیر» که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می‌پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفنه قوه قضائیه هرشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

«مصیر» در دومین قسمت خود سعی دارد به بررسی مؤلفه‌های مدیریت انقلابی با تمرکز بر آسیب شناسی عملکرد فعلی مسئولین و ارائه الگوی عینی از شیوه‌های مدیریت انقلابی باحضورحجت الاسلام سجاد ایزدهی بپردازد.

کد خبر 4648612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha