۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد:

برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال به میزبانی سیستان و بلوچستان

 برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال به میزبانی سیستان و بلوچستان

زاهدان - رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: مسابقات بین‌المللی چندجانبه فوتسال با حضور تیم‌های مطرح جهان به میزبانی سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور با حضور در محل استانداری با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار با اشاره به رشد قابل توجه فوتسال در استان و همچنین صعود تیم فوتسال سیستان و بلوچستان به جام حذفی کشور، اظهار داشت: فدارسیون فوتبال آمادگی دارد با حمایت استانداری، مسابقات بین‌المللی چندجانبه فوتسال با حضور تیم‌های مطرح دنیا از جمله روسیه، اسپانیا و پرتغال را به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار کند.

تاج همچنین به ظرفیت و پتانسیل فوتبال ساحلی در جنوب استان اشاره کرد و گفت: فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم های فوتبال استان در لیگ‌های کشور بویژه فوتبال ساحلی با توجه به ظرفیت سواحل مکران در شهرستان چابهار و وجود ورزشکاران مستعد در این رشته، حمایت همه جانبه خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت همراه تاکید کرد: جهت توسعه و پیشرفته زیرساخت های فوتبال و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام فوتبال؛ استانداری سیستان و بلوچستان بیشترین ارزش افزوده در جهت تسریع و تکمیل این پروژه ها را اختصاص خواهد داد.

موهبتی در ادامه حمایت ویژه استانداری از اداره‌کل ورزش و جوانان استان جهت رشد و شکوفایی ورزشکاران رشته فوتبال و حضور مقتدرانه تیم‌ها مختلف در مسابقات ملی را اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در پایان این جلسه در خصوص توسعه چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال گفت: هم اکنون بیش از ۱۲۲ چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای سطح استان نصب و راه‌اندازی شده که در اختیار ورزشکاران، جوانان و بانوان روستایی قرار گرفته است.

کد خبر 4648720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهادر میرحسینی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      0 0
      خبر بسیار خوبی است اما چرا صحنه مصدوم شدن؟ یعنی قرار این مصدومیت ها بخشی از برنامه مسابقات باشه؟