۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه باید برای توسعه، آبادانی و تنویر افکار عمومی تلاش کند

رسانه باید برای توسعه، آبادانی و تنویر افکار عمومی تلاش کند

یاسوج- معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت فضای رسانه ای باید برای توسعه، آبادانی استان و تنویر افکار عمومی بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم نظری بعدازظهر چهارشنبه در نشست نمایندگان انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان افزود: استان نیازمند فضای رسانه‌ای سالم و بدون حاشیه است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های الکترونیکی خوبی داریم، گفت: این صنف فعال، زنده، پرشور و پر تحرک جامعه باید برای هدف‌های بزرگ و کلان برنامه ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشند.

نظری تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله کاهش آسیب‌ها بسیار مؤثر است و نظام صنفی رسانه‌ای ما در استان امروز به شرایطی رسیده که بتواند خدمات خود را در جهت اعتلای جامعه و مردم به کار گیرد.

وی افزود: جامعه امروز، خود به خوبی مسائل را قضاوت می‌کنند و مردم بهترین قضاوت کننده هستند و چنانچه رسانه‌ای فضای نادرستی را انتخاب و دنبال می‌کند باید دیگر رسانه‌ها با تحلیل، استدلال و منطق به نادرستی آن فضا به قضاوت بپردازند.

نظری تاکید کرد: جامعه نیازمند زاویه باز رسانه‌ای سالم است و اعتقاد دولت هم بر وجود فضای باز رسانه‌ای و رسانه منتقد است.

وی افزود: دولت رسانه را یار و همکار خود می‌داند و و تاکید دارد که رسانه‌ای که رسالت خود را به نحو شایسته و مطلوبی انجام می‌دهد، حمایت شود.

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: دولت، حمایت از رسانه‌ها را وظیفه خود دانسته و توجه به جامعه زنان در همه زمینه‌ها بخصوص در عرصه رسانه را ضروری می‌داند.

نظری با تاکید بر توجه رسانه‌ها به مصالح نظام و مردم گفت: رسانه‌ها باید توجه به این امر را برتر و بالاتر از هر امری بدانند و بدون غرض و یک جانبه گری، در عرصه اطلاع رسانی گام بردارند.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم که از فعالیت‌های صنفی رسانه‌ای استان حمایت کنیم، اظهار داشت: مدیران باید دارای انگیزه رسانه‌ای و پذیرنده صاحبان رسانه و خبرنگاران باشند.

کد خبر 4651811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha