۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰

کاتب در گفتگو با مهر:

قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان در همه بخش‌های دولتی اجرا شود

قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان در همه بخش‌های دولتی اجرا شود

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان با نظارت دستگاه‌های ناظر باید جامعیت پیدا کند و در همه بخش‌های دولتی اعمال شود.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: خوشبختانه این قانون به خوبی اجرا می‌شود و تاکنون بسیاری از بازنشستگان از ادامه فعالیت در بخش‌های دولتی حذف شده‌اند و قطعاً این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه البته نمی‌توانیم بگوییم که در زمینه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هیچ‌گونه تخطی وجود ندارد، افزود: برای حل این مشکل، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های نظارتی چون دیوان محاسبات باید بیش از پیش بر اجرای این قانون نظارت داشته باشند و با خاطیان برخورد کنند.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به اینکه مجلس هم باید به وظایف نظارتی خود برای اجرای دقیق و کامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عمل کند، اظهار داشت: اجرای این قانون با نظارت دستگاه‌های ناظر باید جامعیت پیدا کند و در همه بخش‌های دولتی اعمال شود.

کاتب با اشاره به اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از بازدارندگی کافی برخوردار است اما برای اجرای دقیق آن باید نظارت‌ها بیشتر شود، خاطرنشان کرد: البته بازنشستگان دولتی می‌توانند در بخش‌های خصوصی فعالیت کنند اما از به کارگیری مجدد آنان در بخش‌های دولتی باید جلوگیری شود.

کد خبر 4653712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امير محمد حاجيان IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
      0 0
      همه نمايندگان محترم مجلس دغدغه اجراي قانون منع بكارگيري بازنشستگان را دارند اما معلوم نيست چرا اين دغدغه اجرايي نمي شود . مجلس چشم به راه ديوان محاسبات و بازرسي نباشد بلكه راسا وارد اين موضوع شود.