۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

سیاست های رونق تولید در هفته صنعت تبیین می شود

سیاست های رونق تولید در هفته صنعت تبیین می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: سیاست های حمایتی برای رونق تولید در هفته صنعت تبیین شده و راهکارهای رفع موانع مورد بررسی قرار می گیرد.

سعید نبیل به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: رونق و شکوفایی هر سرزمین و کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان قزوین، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیورمردان پولادین، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

نبیل بیان کرد: تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی و زبدگی و پختگی نیروی انسانی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. مجموعه قابلیت‌های صنعتی و معدنی در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای استان به ارمغان آورده و جایگاه استان را در کشور پایدار و مستحکم کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان گفت: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی (ره)، دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین، برگزاری نشست خبری، شرکت در گفتگوی ویژه خبری با موضوع تشریح عملکرد صنعت و معدن استان قزوین، حضور در شهرستانها و دیدار با نمایندگان شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده هفته صنعت و معدن است.

نبیل، برگزاری همایش بزرگ روز ملی صنعت و معدن و تقدیر از صنعتگران و معدنکاران و پیشکسوتان نمونه ملی و استانی، نشست فعالان اقتصادی استان با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، افتتاحیه طرح‌های عمرانی صنعتی در سطح استان قزوین با حضور مسئولین عالی وزارت صمت و مسئولان استانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته عنوان کرد.

نبیل اظهارداشت: بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای رونق تولید را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.

کد خبر 4654241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha