۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

۳۵پروژه کشاورزی قرارگاه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی اجرا می شود

۳۵پروژه کشاورزی قرارگاه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی اجرا می شود

بیرجند- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۳۵ پروژه مربوط به آب کشاورزی اعم از احیا و مرمت قنوات، استخر ذخیره آب، کانال انتقال آب با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت اعتباری کلیه نهادها و دستگاه های خدمت رسان برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی از جمله برنامه های اولویت دار بسیج سازندگی در مناطق محروم استان است.

وی با اشاره به ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز پروژه ها بیان کرد: در اواخر سال ۹۷ تفاهم نامه جدیدی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه منعقد و در راستای آن ۶۳ پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اجرا شد.

هنری ادامه داد: ۵۰ درصد این اعتبارات توسط قرارگاه محرومیت زدایی تامین شده و مابقی توسط دستگاه های اجرایی مرتبط، مشارکت مردمی و کمک خیرین تامین شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهاد کرد: ۳۵ پروژه مربوط به آب کشاورزی اعم از احیا و مرمت قنوات، استخر ذخیره آب، کانال انتقال آب و آبخیزداری با اعتبار یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: همچنین هفت پروژه به مبلغ ۵۶۰ میلیون تومان در زمینه اشتغال و در راستای کمک به احداث کارگاه های تجمیعی اشتغال و فروشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستایی تعریف شده است.

هنری اظهار کرد: سایر پروژه ها در زمینه فرهنگی و مذهبی اعم از مساجد، خانه عالم، گلزار شهدا، مجموعه فرهنگی و مذهبی و ایستگاه دیجیتال تلویزیون تعریف شده است.

وی از تامین یک میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبارات تفاهم نامه قرارگاه محرومیت زدایی خبر داد و افزود: در این راستا عملیات اجرایی پروژه ها آغاز شده و ۲۵ پروژه در حال اجرا است.

کد خبر 4654930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha