۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی:

حمایت از منافقین نشان از دروغگویی آمریکا در موضوع حقوق بشر دارد

حمایت از منافقین نشان از دروغگویی آمریکا در موضوع حقوق بشر دارد

بیرجند- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: حمایت آمریکا از سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین نشان از دروغگویی استکبار در موضوع حقوق بشر دارد.

محمدرضا فخر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با یک نگاه به رویدادهای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه به خوبی می‌توانیم با ابعاد مختلف جنایت‌های استکبار جهانی آشنا شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: روز ششم تیرماه و آغاز هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مصادف با سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در سال ۶۰ و همچنین ۱۲ تیرماه آخرین روز از این هفته مصادف با سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران به ناو آمریکایی در خلیج فارس است.

فخر ادامه داد: اگر تاریخ آمریکا را از بدو پیدایش مرور کنیم، درمی‌یابیم که در طول ۱۰۰ سال گذشته هیچ قاره‌ای از جنایت‌های آمریکا مصون نماینده است که نمونه‌های آن را در جنایت علیه مردم اروپا، جنگ ویتنام، جنگ افغانستان و عراق می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: در موضوع جنایت‌های سازمان مجاهدین خلق یا به تعبیر درست مردم ما منافقین از سال ۶۰ که این گروهک علیه نظام جمهوری اسلامی وارد مبارزه مسلحانه شد همواره از حمایت مادی وسیع کشور آمریکا برخوردار بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا به صورت علنی در جلسات گروهک منافقین شرکت می‌کنند، بیان کرد: همه این‌ها ثابت می‌کند که آمریکا در کشتار بیش از ۱۷ هزار ایرانی که براساس اسناد معتبر توسط گروهک منافقین صورت گرفت، شریک هستند.

فخر اظهار کرد: حمایت آمریکا از سازمان مجاهدین خلق مصداق بارز دروغگویی آمریکا در موضوع حقوق بشر است چرا که آلوده بودن این گروهک به خون ایرانیان و افراد بیگناه بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره به موضوع ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و به شهادت رسیدن ۳۰۰ انسان بیگناه در آب‌های خلیج فارس گفت: دولت آمریکا بیان می‌کرد که این اتفاق یک اشتباه بوده ولی بعد به فرمانده ناو آمریکا مدال دادند که این خود یک تناقض است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی ادامه داد: متأسفانه سیستم‌های رسانه ای غرب نیز هیچگاه به این موضوع نپرداختند و در سال‌های بعد نیز دولت آمریکا بابت این موضوع از ملت ایران عذرخواهی نکرد.

کد خبر 4655844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha