۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲

استاندار تاکید کرد:

رشد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

 رشد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش برای رشد اشتغال در استان طی سال جاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری در دیداری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: همه مدیران در حوزه کار، اشتغال و تولید مکمل، همراه و حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی باشند.

استاندار اظهار داشت: چنانچه انرژی و توانمندی فکری ۱۶۰ مدیر و ۲۷ هزار کارمند دولتی در کنار برنامه‌ها و طرح‌های بخش خصوصی و کارآفرینان، منابع مالی و تسهیلاتی، ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان به نحوه مطلوبی به حرکت در آینده، قطعاً در این بخش تحول ایجاد می‌کنند.

کلانتری با بیان اینکه، همه مدیران باید مانند یک تیم در کنار هم و با هم و به شکل میدانی اما با تقسیم کار و با برنامه مشخص وارد کار و عمل شوند، افزود: باید در صدد بود که صد در صد ظرفیت استان فعال شود.

استاندار ابراز داشت: از موفقیت‌های بخش کار، اشتغال و تولید استان اطلاع دارم و زحمات شما را ارج می نهم و اما باید و انتظار داریم با توجه به شرایط کنونی فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و تهدیدها، اراده‌ها را قوی‌تر و تلاش‌ها را بیشتر و بیشتر کرد و کارها را با جدیت پیگیری و به منصه ظهور رساند.

استاندار ابراز داشت به مدیران و کارکنان حوزه کاری فرصت ایده پردازی، ارائه پیشنهادات سازنده و فکر دهید و در کنار آنها نظارت، ارزیابی، حمایت و تشویق را مد نظر قرار دهید.

کلانتری تصریح کرد: در کارهایی که بانوان فعال‌تر از مردان عمل می‌کنند، انتخاب آنها شایسته است و این موضوع در حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر بخش‌های اقتصادی و سایر حوزه‌ها می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

استاندار ابراز داشت: با قدرت و توان بیشتر و با برنامه بهتر حرکت کنید و من حامی شما هستم و هر جایی که لازم است امور را در سطح استان و مرکز کشور پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: مسئله یارانه حقوق و دستمزد برای کمک به کارفرمایان که در این استان و هفت استان دیگر تصویب شده است و با اینکه شرایط استان ما خاص است، انتظار داریم این طرح یارانه در همه سطح استان و به صورت فراگیر اجرا شود.

پروانه نیک مرام افزود: موضوع کارگروه اشتغال که به تازگی مدیریت آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان محول شده است، پیشنهاد می‌شود این مسئله به شکل اول خود برگردد.

کد خبر 4655940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha