۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴

برگزاری نشست رؤسای مراکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه‌ها

برگزاری نشست رؤسای مراکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه‌ها

سومین نشست رؤسای مراکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه ۱۲ تیرماه به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت گسترش زبان فارسی و ایرانشناسی در خارج از کشور وزارت علوم، سومین نشست رؤسای مراکز بین المللی آموزش زبان فارسی فردا چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه گیلان، در شهر رشت با حضور بهادر باقری، معاون گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم و رؤسای مراکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

در این نشست یک روزه، دانشگاه‌های فعال در حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان خارجی، به بیان دستاوردها و تجربیات خود در این زمینه خواهند پرداخت.

همچنین پنجمین نشست حلقه مشاوران معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم با عنوان وضعیت زبان فارسی در قزاقستان و گرجستان به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

با توجه به برنامه‌های جدید معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم در کرسی‌های خارج از کشور و با هدف آشنایی بیشتر و مشورت با استادان اعزامی برای برنامه‌ریزی دقیق، علمی و کارآمد، نشست‌های تخصصی با عنوان حلقه مشاوران معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در دانشگاه‌های خارج از کشور برگزار می‌شود.

اولین نشست وضعیت زبان فارسی در قزاقستان و گرجستان به عنوان پنجمین نشست حلقه مشاوران در روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۳ به میزبانی دانشگاه گیلان در شهر رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 4655988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha