۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت هفت هزار خادمیار رضوی برای خدمت‌رسانی به مردم

استفاده از ظرفیت هفت هزار خادمیار رضوی برای خدمت‌رسانی به مردم

بیرجند -مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: تلاش بر استفاده از ظرفیت هفت هزار خادمیار رضوی فعال در خراسان‌جنوبی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: مجموعه جشن‌های دهه کرامت از روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) با دیدار تعدادی از دختران نمونه خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان آغاز می‌شود.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: دو کاروان خدام رضوی در این دهه مهمان خراسان‌جنوبی خواهند بود و در مکان‌های مختلفی چون بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و زندان‌ها حضور خواهند داشت.

نصیرایی ادامه داد: یک گروه روز سیزدهم تیرماه وارد استان شده و در شهرهایی چون قائن، خضری، نهبندان، سربیشه و بیرجند و درمیان حضور خواهند داشت و گروه دوم هجدهم تیرماه وارد خراسان‌جنوبی شده و مهمان مردم شهرهای فردوس، سرایان، بشرویه و طبس خواهند بود.

وی با تبیین برنامه سفیران کریمه و میزبانی مردم طبس از خادمان حرم حضرت معصومه (ع) در ۱۹ تیرماه افزود: علاوه بر این برنامه کانون‌های تخصصی مجموعه آستان قدس در خراسان‌جنوبی چون کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی، بهداشت و سلامت، شعر و ادب نیز در این دهه برنامه‌های متعدد و متنوعی را دارند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نهایت تلاش را برای استفاده از ظرفیت جشنواره دهه کرامت برای خدمت کریمانه به مردم را داریم، بیان کرد: یکی از برنامه‌های این دهه طرح رواق رضوی است.

نصیرایی اظهار کرد: در طرح رواق رضوی از ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت به مردم بر اساس تخصص شان در مواردی چون ایستگاه سلامت، مشاوره مذهبی، مشاوره حقوقی و فروش کتاب های متنوع بهره خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: این برنامه در بیرجند از روز شنبه ۱۵ تیرماه تا پایان دهه کرامت در میدان ابوذر برگزار می‌شود.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه‌هایی که با بسیج سازندگی و مجموعه قرارگاه ثامن الائمه (ع) داریم در ایام دهه کرامت برخی از پروژه‌های مشارکتی (۱۲ پروژه مشارکتی با بسیج سازندگی و ۹ پروژه مشارکتی با قرارگاه) را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

نصیرایی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی به کیفی‌سازی برنامه‌ها در دفتر آستان قدس توجه ویژه‌ای شده است، گفت: استفاده از ظرفیت هفت هزار خادمیار در خراسان‌جنوبی برای گره‌گشایی از امور مردم به نام حضرت ثامن الائمه (ع) و برنامه‌ریزی برای کمک به نقاط سیل زده در استان از جمله رویکردهای جدید دفتر آستان قدس است.

گفتنی است به مناسبت دهه کرامت ۳۰۰ عنوان برنامه در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

کد خبر 4657180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha