۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۷:۱۶

وزیر اطلاعات:

ایران کانون گرمابخش جبهه پرصلابت مقاومت است

ایران کانون گرمابخش جبهه پرصلابت مقاومت است

قائمشهر - وزیر اطلاعات گفت: ایران کانون گرمابخش جبهه پرصلابت مقاومت در منطقه و جهان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود علوی چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهید آیت‌اله قاسمی سوادکوهی، از شهدای هفتم تیر سال ۱۳۶۰، اظهار داشت: ما باید خون شهدا را پاس بداریم و پیوند خود را با شهدا محکم کرده و راهشان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و بمب گذاری در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هفتم تیر شایان ارج‌گذاری و یک نقطه حساس و سرنوشت‌سازاست که انقلاب را از یک پیچ خطرناک عبور داد و مخاطرات زیادی را از پیش پای جمهوری اسلامی ایران برداشت.

وزیراطلاعات به تعبیر امام شهید بهشتی را یک ملت دانست و افزود: دشمن می‌خواست سرمایه بزرگی را از نظام بگیرد اما پس از این فاجعه سنگین و اندوهناک، امام راحل همانند کوه ایستاد و فرمود، این حادثه غیرمترقبه چیزی‌نبود که قابل پیش‌بینی نباشد چرا که وقتی ملت ایران پنجه در پنچه استکباری مانند آمریکا می‌افکند و آنان را از کشور بیرون می‌کند، طبیعی است که دشمن عزیزانی را از ما می‌گیرد اما دشمنان بدانند فاجعه هفتم تیر فاتحه‌شان را خواند.

علوی با تأکید بر هوشیاری مردم، تصریح کرد: مردم ایران با رهبری هوشیار و هوشمند مقام معظم رهبری از شهادت ها ابزاری برای به زانو درآوردن دشمنان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تحریمهایی که دشمن راه انداخت، عنوان کرد: ترامپ فکر می‌کرد با این تحریمها ایران به زانو درمی‌آید اما الان می‌بیند که این تحریمها هیچ فایده‌ای نداشته‌است.

وزیراطلاعات تصریح کرد: رمانی که پهباد جاسوسی آمریکا با خفت و خواری در آبهای حوزه جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد، آمریکا تصمیم گرفت سه نقطه از ایران را مورد هدف قرار دهد اما سیاستمداران آمریگایی یه ترامپ هشدار دادند که ایران در مقابل ما ساکت نمی‌نشیند و ما آغازگر جنگی خواهیم بود که ممکن است ایران برنده آن باشد.

وی ایران را کانون گرمابخش یک چبهه پرصلابت بنام جبهه مقاومت نامید و گفت: ایرانیان تحت رهبری مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ساکت نخواهند بود و استکبار اگر آتش‌افروزی کند در آتشی که خود برافروخته خواهد سوخت.

کد خبر 4657579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha