۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد:

ایجاد تمدن اسلامی از ماموریت های اصلی در گام دوم انقلاب

ایجاد تمدن اسلامی از ماموریت های اصلی در گام دوم انقلاب

بیرجند- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اولویت امروز ما باید مسیر و بستر ساز مقاومت حداکثری باشد، گفت: ایجاد تمدن اسلامی از ماموریت های اصلی در گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی صبح پنجشنبه در نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مراسم افتتاح ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: امیدواریم افتتاح ساختمان اداری شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی زمینه و فرصتی برای فعالیت‌های فرهنگی بیش از پیش در استان باشد.

وی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی برای ساخت ساختمان اداری شورای تبلیغات اسلامی هیچ کمکی از هیچ ارگانی صورت نگرفت، افزود: نگاه مدیران و مسئولین در استان باید نگاه فرهنگی با غنای بیشتر باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انقلاب اسلامی پایه گذاری و نام گذاری دهه کرامت است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه‌ای بر عهده هر ایرانی دلسوز انقلاب اسلامی جهت تحقق و جامه عمل پوشاندن به معنی واقعی کلمه است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال دین زدایی است، عنوان کرد: کشوری که هزاران مستشار آمریکایی هدایت کننده آن بود امروز با صلابت، اقتدار و عزت به جایی رسیده که به نخست وزیر ژاپن می‌گوید آمریکا را لایق مذاکره نمی‌دانیم.

مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم شکن نیست

لطفی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و شبیه خون فرهنگی حجت را بر ما تمام کرده‌اند، بیان کرد: ایجاد تمدن اسلامی از مأموریت‌ها اصلی ما در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه آرمان انقلاب اسلامی تجدید ناپذیر است و هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نیست، اظهار داشت: کسانی که به روحانیت و علما شبهاتی را وارد می‌کنند باید توسط افراد کارشناس و با شناخت بیش از پیش هدایت شوند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروز باید توسعه ساز جلسات بصیرت افزایی و هدایت جوانان شویم، افزود: دشمن ذهن جوانان را هدف قرار داده است لذا باید در این حوزه بیش از پیش تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی امروز ما باید مسیر و بستر ساز مقاومت حداکثری باشد، گفت: با باب مذاکره و امتیاز دادن به دشمن تحریم‌ها شکسته نخواهد شد بلکه با مقاومت در برابر مشکلات می‌توان تحریم‌ها را شکست و پیروز شد.

کد خبر 4657731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha