۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان:

قوانین مخل تولید توسط نمایندگان مجلس بررسی شود

قوانین مخل تولید توسط نمایندگان مجلس بررسی شود

سمنان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: با هدف کمک به تولید و همچنین تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قوانین مخل تولید توسط نمایندگان مجلس بررسی و رصد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف ابراهیمی ظهر پنجشنبه در نشست گفتگوی دولت با بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه عمده مشکل و همچنین گرفتاری‌های واحدهای تولیدی به دلیل نقص در قوانین است، تاکید کرد: با هدف کمک به تولید و همچنین تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قوانین مخل تولید توسط نمایندگان مجلس بررسی و رصد شود تا شاهد برطرف شدن آنها و رونق تولید باشیم.

وی با بیان اینکه بررسی قوانین نشان می‌دهد که بسیاری از قوانین و تبصره‌هایی که در راستای حمایت از واحدهای صنعتی تدوین شده مخل رونق تولید است، افزود: رویه کنونی سبب می‌شود تا صنعتگران و تولیدکنندگان با مشکلات روبرو شوند که این رویه باید اصلاح شود.

دادستان سمنان ضمن بیان اینکه تعطیلی حتی یک واحد صنعتی در این شرایط به نفع کشور نیست، تاکید داشت: باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان گام‌های اساسی برداشت تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

ابراهیمی خواستار توجه بیشتر به اصلاح قوانین حوزه تولید شد و گفت: ابهام های قانون در رفع مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی بیشتر از مفاد آن است که این رویه اصلاً درست نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست درباره راهکارهای تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری و کمک به واحدهای تولیدی استان سمنان به خصوص سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 4657841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha