۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

سال گذشته ۲۹۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

سال گذشته ۲۹۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۹۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان قزوین به ۷۲۴ درخواست پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظهر شنبه به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان در استانداری تشکیل شد.

سعید نبیل دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در ابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و رونق تولید و مصوبات کارگروه در سال گذشته ارائه کرد.

نبیل تصریح کرد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۹۹ جلسه کارگروه تسهیل و همچنین در سال ۹۷ تعداد ۳۳ جلسه اصلی برگزار شده و تاکنون ۷۲۴ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت در استان قزوین ثبت شده است.

وی یادآورشد: در سال گذشته ۲۱۹ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۹۹ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین یادآورشد: همچنین درخواست تعداد ۲۸۳ نفر در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده و در استان قزوین طی سال گذشته تعداد ۲۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه گفت: در سال گذشته سهم استان قزوین از تسهیلات رونق تولید ۱,۳۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان مبلغ ۱,۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار بانکهای دولتی و ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.
 

کد خبر 4659313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha