۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲

فرماندار بیرجند:

دهیاری خودکفا نداریم/لزوم اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی

دهیاری خودکفا نداریم/لزوم اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی

بیرجند- فرماندار بیرجند با تاکید بر اینکه دهیاری ها باید به سمت اقدامات اقتصادی و تولیدی بروند، گفت: در حال حاضر دهیاری خودکفا نداریم و عایدات حاصل از ارزش افزوده در روستاها پایین است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری پیش از ظهر یکشنبه در همایش روز دهیاری ها بیان کرد: طی سال جاری اقدامات خوبی توسط دهیاری ها در راستای برنامه ها و اهداف دولت انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی اظهار کرد: از این میزان ۶۵۰ واحد سهم بنیاد مسکن و هزار و ۲۰۰ واحد سهم کمیته امداد امام (ره) شهرستان بیرجند است.

وی خواستار همکاری دهیاران در احداث این واحدها شد و افزود: دهیاران صدور پروانه ها را تسریع دهند تا با احداث این واحدها بخش زیادی از نیازمندی های مسکن محرومین رفع شود.

ناصری با تاکید بر اینکه دهیاری ها باید به سمت اقدامات اقتصادی و تولیدی بروند، اظهار کرد: در حال حاضر دهیاری خودکفا نداریم و عایدات حاصل از ارزش افزوده در روستاها پایین است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه محدودیت شدید اعتباری به دهیاران اجازه اقدامات بزرگ را نمی دهد، گفت: اگر کار اقتصادی صورت نگیرد، دهیاری ها برای گذران امور روزمره دچار مشکل می شوند.

ناصری با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری بیان کرد: دهیاران در برآورد خسارت های سیل به بخش زراعت، کشاورزی و دامی کمک شایسته ای داشتند که نیازمند تقدیر است.

کد خبر 4659942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha