۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

خراسان رضوی در بسیاری از شاخص های اقتصادی در کشور سرآمد است

خراسان رضوی در بسیاری از شاخص های اقتصادی در کشور سرآمد است

مشهد-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خراسان رضوی دارای مزیت های فراوانی بوده و در بسیاری از شاخص های اقتصادی در کشور سرآمد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیا عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های دارای مزیت فراوان صنعتی و معدنی در کشور بوده که در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی در کشور سرآمد است.

وی افزود: مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و دولت تا آنجا که در توان داشته، در حوزه تصمیم گیری به مدیران استانی تفویض اختیار کرده است اما در برخی موارد محدودیت‌هایی وجود دارد که دولت به راحتی قادر به تفویض اختیار به مدیران استانی نیست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مدیران در مرکز کشور بر مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت استان‌ها واقف هستند و تلاش می‌کنند حوزه اختیارات مدیران استانی را در رفع مشکلات بیشتر کنند که از جمله این اقدامات، تفویض اختیار در حوزه ثبت سفارش برای واردات کالا بود که سال گذشته انجام شد.

وی گفت: پیش از این تصور می‌شد علیرضایی رئیس سابق صنعت و معدن خراسان رضوی به دلیل تخصص در حوزه صنعت و معدن قادر به مدیریت حوزه صنف و تجارت اما وی توانست بخش صنعت و معدن را به حوزه بازار و تجارت متصل کند.

صالحی نیا بیان کرد: محمد رضا مس فروش نیز فردی است که در بخش‌های مختلف وزارتخانه حضور داشته و تجربه مدیریتی بسیاری دارد که برگرفته از مدیریت وی در اقصی نقاط مختلف کشور است و از آنجا که فردی از اهالی خراسان نیز است می‌تواند با اتکا به تجربه مدیریتی خود منشأ اثر در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت این استان باشد.

کد خبر 4661561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha