۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰:۰۰

فرماندار دماوند:

قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری مانع نوسازی واحدهای تولیدی دماونداست

قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری مانع نوسازی واحدهای تولیدی دماونداست

دماوند- فرماندار دماوند گفت: قانون دست و پاگیر منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری امروز مانع توسعه و نوسازی واحدهای تولیدی در دماوند است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری عصر دوشنبه در خصوص نشست با وزیر صنعت معدن و تجارت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری، مانع فعالیت تولیدکنندگان می‌شود لذا قانون دست و پاگیر منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری امروز مانع توسعه و نوسازی واحدهای تولیدی و همچنین انصراف صاحبان صنایع از فعالیت در شهرستان شده است.

صفری گفت: تسهیل امور زیست محیطی به جهت واقع شدن در منطقه شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران به منظور موافقت محیط زیست با درخواست‌های صدور پروانه بهره برداری، صدور جواز تأسیس، طرح توسعه، افزایش ظرفیت و افزایش ماشین آلات جدید مهم‌ترین مشکل حوزه صنعت شهرستان دماوند است.

وی بیان داشت: هم اکنون صنعتگران و تولیدکنندگان بنام و معروف سطح کشور به دلیل مشکل محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری، قادر به فعالیت در شهرستان نیستند و این در حالی است که صنایعی مانند در و پنجره سازی، برخی صنایع‌های تک و دانش بنیان نیز مشمول این ممنوعیت می‌باشند.

فرماندار دماوند بیان داشت: نرخ بالای تسهیلات، عدم همکاری بانک‌ها با تولید کنندگان، قوانین و دستور العمل های نامتعارف و ناهمگون با رونق تولید مانع تحقق اهداف واحدهای تولیدی شده است.


 

کد خبر 4661665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha