۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فعالیت های فرهنگی با پیوست اجتماعی اجرا شود

فعالیت های فرهنگی با پیوست اجتماعی اجرا شود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فعالیت های فرهنگی باید با پیوست اجتماعی انجام شود تا مردم طعم دین داری را بهتر و بیشتر حس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در بازدید از اردوهای جهادی روحانیون قرارگاه پیشرفت و آبادانی در منطقه محروم میغان نهبندان بیان کرد: تبلیغ چهره به چهره و حضور در میان اقشار مختلف تاثیر بسزایی در نفوذ کلام مبلغان دارد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خطاب به امام علی (ع) بیان کرد: اگر یک نفر به دست شما هدایت شود بهتر است از آنچه خورشید بر آن می تابد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مبلغان دین به آنچه تبلیغ می کنند، عمل کنند، افزود: بر اساس روایتی از امام صادق (ع)، مردم را بدون زبان با عمل خویش به دین دعوت کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به سیاست های سازمان بیان کرد: فعالیت های فرهنگی باید با پیوست اجتماعی انجام شود تا مردم طعم دین داری را بهتر و بیشتر حس کنند.

وی «محله مسجد محور و مسجد محله محور» را از دیگر سیاست های پیش روی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: روحانیون باید در جایگاه امام محله و امام روستا ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه روحانیون در امر تبلیغ به آحاد مردم به ویژه جوانان و بانوان توجه داشته باشند، افزود: هر فرد در جامعه می تواند مبلغ خوبی برای تبلیغ دین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تبلیغ از جمله وظایف مهم روحانیون بوده که هیچگاه نباید به دست فراموشی سپرده شود.

وی اظهار کرد: روحانیون نقش اثرگذاری در ترویج اسلام حقیقی دارند که در این راستا باید پیام واقعی اسلام ناب را برای مردم به خوبی تبیین کنند.

کد خبر 4662154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha