۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۵

شهردار تهران:

جلوتر از برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری پل گیشا هستیم

جلوتر از برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری پل گیشا هستیم

شهردار تهران در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه پل گیشا اعلام کرد که از برنامه زمان بندی مشخص برای جمع آوری پل جلوتر هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی امروز به محل کارگاه عمرانی پل گیشا رفت و ضمن بازدید از این پروژه گفت: پس از اتمام عملیات جمع‌آوری پل، عملیات خاکی آغاز خواهد شد که تلاش می‌کنیم آن مرحله را نیز ظرف ٣ ماه به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه از برنامه زمان بندی مشخص برای جمع آوری پل جلوتر هستیم، ادامه داد: بخش عمده‌ای از عملیات جمع آوری درخصوص پایل ها و عرشه اتوبان چمران قبل از ورود به مرحله جمع آوری اجرا شد.

شهردار تهران ضمن تقدیر از پلیس راهور و نیروهای شهرداری تهران در اجرای این پروژه تصریح کرد: باید کاری کنیم که پروژه پل گیشا تا ابتدای مهرماه به نقطه‌ای قابل قبول برسد تا دیگر گره ترافیکی سنگین در این محدوده نداشته باشیم.

صفا صبوری دیلمی نیز پیروز حناچی از پروژه پل گیشا و برداشتن آخرین شمع پل، با اشاره به اینکه تعهد ما برای برداشتن پل یک عملیات ۴۵ تا ۶۰ روزه بود، گفت: قرار است پل قدیم برداشته سپس تقویت و بهسازی شود. در نهایت قسمت‌هایی از آن به عنوان پل عابر نصب شود که مشخصات آن نیز پیش از این اعلام شد.

وی ادامه داد: برنامه ٢ ماهه برای جمع‌آوری پل از ٣١ خرداد شروع شد، اما خوشبختانه می توانیم این پروژه را تقریباً تا پیش از ٢٠ تیر به اتمام برسانیم؛ این یعنی با ٣ برابر سرعت کار کردیم و کار را در یک‌سوم زمان پیش‌بینی‌شده پیش بردیم.

صبوری تأکید کرد: این پیش‌روی سریع مقداری از عقب‌افتادگی پروژه را جبران می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان نشان کرد: پیش‌بینی کارشناسان این بود که پروژه پل گیشا بین ۱۱ تا ۱۳ ماه طول می کشد که با احتساب شروع عملیات در تاریخ ٣١ خرداد، زمان اتمام اردیبهشت ١٣٩٩ تعیین شده بود؛ اما تمایل ما بر این است که در اسفندماه امسال از پروژه پل گیشا بهره‌برداری کنیم و آن را تحویل شهروندان تهران دهیم.

کد خبر 4662454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha