۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۷

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

توان کسب مدال طلای تنیس‌روی میز المپیک را داریم

توان کسب مدال طلای تنیس‌روی میز المپیک را داریم

اردبیل - رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به پیشرفت‌های این رشته ورزشی در کشور تاکید کرد که توان کسب مدال طلای تنیس‌روی میز المپیک را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان اردبیل افزود: طی سال های اخیر با روند رو به رشدی روبرو بودیم و در سایه این پیشرفت ها توانستیم در مسابقات جاکارتا نشان برنز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه این نشان کم از طلای رقابت ها نداشت، ادامه داد: این موفقیت ها در حالی کسب شده که طی سال های اخیر با تحریم‌ها و تشدید گرانی تجهیزات و کمبود اعتبارات مواجه بودیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز رسیدن به مدال طلای المپیک را دور از دسترس ندانست و تاکید کرد که تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی، استعدادیابی، سرمایه گذاری، کار سخت و… بوده و باید روی این هدف تمرکز کنیم.

وی در عین حال توسعه تنیس روی میز در کشور را نیازمند سرمایه گذاری در رده های سنی پایه دانست و یادآور شد: بحث آموزش نیز از نیازهای اساسی در این زمینه بوده و فدراسیون با توجه به اهمیت آن سرمایه گذاری نرم افزاری و سخت افزاری لازم را در نظر گرفته است.

علی قارداشی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب آموزشی به هیئت ها متذکر شد: این رشته باید در تمام شهرها و روستاها تروبج و توسعه یابد، در این صورت می توان استعدادها را کشف و نسبت به پرورش آنها اقدام کرد.

گفتنی است با برگزاری مجمع انتخاباتی، علی دهقانی با اخذ ۱۱ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز این استان انتخاب شد.

کد خبر 4662619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha