۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

مشکلات حوزه آموزش استان ها به صورت میدانی بررسی می شود

مشکلات حوزه آموزش استان ها به صورت میدانی بررسی می شود

بیرجند- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای دوره ای اعضای این کمیسیون، گفت: در این سفرها مسائل و مشکلات بخش آموزش از نزدیک و به صورت میدانی بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی زاهدی صبح چهارشنبه در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای دوره ای اعضای کمیسیون آموزش در راستای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای آموزشی به همراه مسئولان دستگاه ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این سفرها مسائل و مشکلات بخش آموزش از نزدیک و به صورت میدانی بررسی و نسبت به رفع مشکلات آن در حد توان تلاش می شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به خراسان جنوبی، بیان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون با تقسیم و سفر به شهرستان های مختلف مشکلات و مسائل آموزش عالی، آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای را بررسی خواهند کرد.

زاهدی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در این بازدید ها در جلسات بعد از سفرها در تهران، مشکلات و موضوعات مطرح شده از وزرا و مسئولان مربوطه پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ بررسی وضعیت مراکز آموزش عالی و حوزه فناوری استان، سرکشی از مراکز علمی و آموزشی خراسان جنوبی، نشست با رؤسای دانشگاه ها و مسئولان آموزش و پرورش، بررسی مشکلات و کمبودهای مراکز آموزشی، رصد توانمندی های مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی خراسان جنوبی از جمله برنامه های سفر دو روزه اعضای کمیسیون آموزش در استان خواهد بود.

کد خبر 4663091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha