۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵

امام جمعه بیرجند مطرح کرد:

تهاجم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با فروپاشی خانواده

تهاجم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با فروپاشی خانواده

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن بدترین تهاجم برای انقلاب را از خانواده شروع کرده است، گفت: دشمن محو و نابودی انقلاب اسلامی را در فروپاشی خانواده می بیند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بیرجند اظهار کرد: سستی عناصر داخلی چشم طمع دشمنان را به کشور انداخته است.

وی با بیان اینکه تفکر لیبرالی و هم‌صدا شدن با دشمن چهل سال فراز و نشیب را در کشور به وجود آورده است، بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید نقاط ضعف و قوت مد نظر قرار دهیم و به دشمنان فرصت ندهیم.

وی با اشاره به اینکه هر جا با اما و اگر و تردید ورود کرده‌ایم دچار شکست شده‌ایم، گفت: اگر بر اساس ارزش‌های انقلاب و اسلام عمل کنیم هیچ مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.

عبادی با بیان اینکه دشمن بدترین تهاجم برای انقلاب را از خانواده شروع کرده است، افزود: امروز دشمن محو و نابودی انقلاب اسلامی را در فروپاشی خانواده می‌بیند و همه تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است.

وی با بیان اینکه بدحجابی یکی از برنامه‌های دشمن در فروپاشی خانواده می‌داند، گفت: باید به مسئله حجاب و خانواده توجه کرده و دختران و زنان خود را در این زمینه آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه انسان انواع حزب و طمع را بر خدا ترجیح و راه توحید را رها کرده و به دنبال پول و پارتی رفته است، گفت: بسیاری از سرگردانی‌های امروز جامعه ناشی از همین حرص و طمع‌ها است.

عبادی با تاکید بر اینکه باید حواسمان را جمع و تقوا به خرج دهیم و دین مان را حفظ کنیم، گفت: هیچ چیز جز تقوا در این عالم به داد انسان نخواهد خورد.

به گفته وی اولین شرط ایمان کنار گذاشتن طاغوت از هر نوع اعم از نفسانی، سیاسی، اقتصادی و یا تحت هر عنوان دیگر است و نباید خیال کنید تقسیم‌بندی‌های فقهی در آخرت کار ساز است.

کد خبر 4664559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha