۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰:۱۲

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد:

میزبانی بسیار مطلوب لرستان از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

میزبانی بسیار مطلوب لرستان از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: همدلی و اخلاق‌مداری در ورزش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی لرستان اتفاق افتاد و این رقابت‌ها به نحو بسیار مطلوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی کریمی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی جوانان کشور در خرم آباد با تشکر از رئیس هیئت دوومیدانی لرستان و‬ دست اندرکاران برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در این استان گفت: خیلی خوشحالیم لرستان میزبان این مسابقات بود.

وی با بیان اینکه همدلی و اخلاق مداری در ورزش در این مسابقات اتفاق افتاد و این رقابت‌ها به نحو بسیار مطلوبی برگزار شد؛ تصریح کرد: لرستان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در میزبانی‌های مسابقات قهرمانی کشور داشته این راه را هموار کرده که شاهد برگزاری رویدادهای بین المللی در این استان نیز باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه رؤسای هیئت‌های دوومیدانی استان‌ها با توجه به حساسیت مسابقات شخصاً به استان آمدند و در کنار تیم‌های ورزشی خود حضور یافتند، افزود: ورزش دوومیدانی سابقه بسیار خوبی در کشور دارد و همواره ورزشکاران و پهلوانان بسیار بزرگی در این حوزه پرورش یافته اند.

کریمی یادآور شد: لرستان هم سابقه خوبی در قهرمان پروری در این رشته داشته است که امیدواریم در ادامه این مسیر شاهد پرورش قهرمانان بیشتری باشیم.

کد خبر 4664706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha