۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۴

انتشار جلد نخست «تحریر نهج البلاغه» آیت الله جوادی آملی

انتشار جلد نخست «تحریر نهج البلاغه» آیت الله جوادی آملی

مجموعه «سلونی قبل ان تفقدونی؛ تحریر نهج البلاغه» آیت الله جوادی آملی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلد نخست از مجموعه ارزشمند و گرانسنگ «سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی؛ شرح و تحریر نهج البلاغه» توسط مرکز بین المللی نشر اسراء منتشر شد.

مصطفی امرایی، مدیر مرکز نشر بین المللی اسراء در این خصوص افزود: تحریر نهج البلاغه آیت الله جوادی آملی با عنوان «سلونی قبل ان تفقدونی»، شرح و تبیین فقرات خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج البلاغه است. ایشان این سلسله مباحث را از سال ۱۳۷۱ در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدّس قم آغاز نمودند و اکنون نیز پس از قریب به سه دهه همچنان در روزهای پنجشنبه در درس اخلاق، ادامه دارد.

این شرح ترتیبی نهج البلاغه از همان ابتدا مورد توجه جامعه علمی و نخبگانی و همچنین بخش های فرهیخته عمومی قرار گرفت و اکنون، انتظار جامعه حوزوی و دانشگاهی و همچنین عموم علاقه مندان به کسب معارف اهل بیت (علیهم السلام) در خصوص تدوین و انتشار این مباحث در قالب مجموعه مجلدات به قلم استاد جوادی آملی برآورده شده که پیش بینی می شود این اثر گرانسنگ حدود ۱۵ مجلد باشد.

لازم به ذکر است جلد نخست از این مجموعه فاخر، دربردارنده شرح و تحریر خطبه‌های ۱ تا ۱۷ نهج البلاغه به قلم حکیم متأله، آیت الله جوادی آملی است که در سایت iranebook.ir و همچنین نمایندگی های این انتشارات در سراسر کشور ارائه شده است.

علاقه مندان در صورت تمایل به استفاده از بن تخفیف خرید کتاب می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

کد خبر 4665298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha