۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

قیمت گوشت قرمز گوسفندی در خراسان جنوبی ۹۰ هزار تومان است

قیمت گوشت قرمز گوسفندی در خراسان جنوبی ۹۰ هزار تومان است

بیرجند- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی قیمت گوشت قرمز گوسفندی در واحدهای قصابی استان را حداکثر ۹۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تهوری در نشست خبری به مناسبت هفته صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: طی سال گذشته ۸۵ هزار بازدید از واحدهای صنفی و اقتصادی استان انجام شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل ۲.۵ میلیارد تومان پرونده تخلف بیان کرد: از مجموع پرونده های تخلف ۱۰۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا بوده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال بیشترین سطح تخلف در حوزه مواد غذایی، میوه و تره بار، کالای قاچاق، نانوایی ها، پوشاک و کیف و کفش بوه است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب نرخنامه هستند، ادامه داد: بیشترین تحلفات از ابتدای امسال مربوط به عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و گران فروشی بوده است.

تهوری در خصوص شرایط قیمتی گوشت قرمز گرم در استان نیز گفت: سطح قیمتی حداکثر ۹۰ هزار تومان برای عرضه گوشت بره و بزغاله است و بالاتر از این رقم تخلف محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه طی دوماه گذشته قیمت دام سبک و سنگین در استان ثابت شده است، گفت: اکنون شاهد تامین تمام تقاضای بازار در زمینه گوشت قرمز و گوشت مرغ هستیم و صف ها برداشته شده است.

به گفته معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی قیمت دام زنده در استان در سطح ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز تهیه و توزیع گوشت قرمز در مرکز استان بیان داشت: این مرکز گوشت را با قیمت هر کیلو ۸۵ هزار تومان در اختیار واحدها قرار می دهد و واحدها نیز موظف به عرضه با قیمت حداکثر ۹۰ هزار تومان هستند.

تهوری عنوان کرد: قیمت مرغ گرم در استان نیز هم اکنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان درمراکز عرضه می باشد.

کد خبر 4666420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha