۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۷

امام جمعه مهریز:

سبک زندگی قرآنی باید در جامعه اسلامی جاری باشد

سبک زندگی قرآنی باید در جامعه اسلامی جاری باشد

یزد ـ امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است، گفت: در چنین جامعه ای باید سبک زندگی قرآنی و سیره و منش اهل بیت (ع) جاری و ساری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در مراسم تجلیل از متولیان بقاع متبرکه با حضور خادمان امام رضا (ع) اظهار داشت: شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت، پذیرفتن نبوت رسول خدا و ولایت وصی اوست که در زمان غیبت امام زمان (عج)، باید ولایت نایب ایشان را بپذیریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن بین المللی زیر سایه خورشید ادامه داد: جشن‌های زیر سایه خورشید وعده دیداری است که تحت لوا و پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) انجام می‌شود و در قلوب مردم، نور اهل بیت (ع) را روشن می‌کند.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه پایتخت معنوی کشور ایران آستان قدس رضوی و مشهد مقدس است، افزود: باید سبک زندگی قرآنی و منش و سیره اهل بیت (ع) در جامعه جاری و ساری باشد.

محی الدینی بیان کرد: حضور پرچم امام رئوف در بقه متبرک شاه صفی الدین برای مردم مهریز منشأ خیر و برکت است و از این نعمت الهی استفاده‌های معنوی لازم و کافی را ببریم.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) علاوه بر منشأ خیرات برای مردم ایران برای همه مردم جهان کرامت و معجزه دارد که باید قدر آن و میزبانی این امام همام را بدانیم.

فرماندار مهریز نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) گفت: با حضور خادمین آستان قدس رضوی و پرچم مقدس بارگاه آن امام همام، عطر و رایحه رضوی در شهرستان مهریز پراکنده شده است.

رضا زارع زاده با اشاره اینکه بهترین ادب مزین شدن به آداب حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: ولایت پذیری یکی از این آداب است که علاوه بر پذیرش ولادیت ایشان ولایت امامان دیگر را نیز پذیرفته باشیم.

کد خبر 4667293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha