۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷

قایقرانان گیلانی قهرمان رقابت‌های ماراتن کشور شدند

قایقرانان گیلانی قهرمان رقابت‌های ماراتن کشور شدند

انزلی- دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور، با قهرمانی تیم گیلان در انزلی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور، با قهرمانی تیم گیلان در انزلی پایان یافت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه برگزاری این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های بین المللی به ساخت و تکمیل زیرساخت‌های ورزش استان کمک می‌کند.

ابوالفضل صادقی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را یکی دیگر از برگزاری رقابت‌های ورزشی در سطوح ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: سیاست اداره کل ورزش و جوانان گیلان میزبانی مسابقات بین المللی بزرگ در آینده نزدیک است.

صادقی با اشاره به میزبانی گیلان از مسابقات لیگ جهانی والیبال ساحلی و مسابقات جهانی کشتی در سال گذشته در منطقه آزاد انزلی، گفت: رقابت‌های تور دوچرخه سواری بین المللی، رقابت‌های بین المللی شطرنج جام ستارگان نیز از جمله مسابقاتی است که گیلان میزبانی آن را برعهده داشته است.

اعزام قهرمانان رده‌های سنی مختلف این مسابقات به رقابت‌های آسیایی چین

در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی نیز اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد شاهرخ صیاد مؤمن در حوضچه بندرگاه انزلی به مسافت ۲۰ کیلومتر با حضور ۹ تیم از هشت استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

حمیدرضا قهرمانی افزود: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم گیلان موفق شد با کسب ۴۴ امتیاز رقیبان خود را پشت سر گذاشته و در جایگاه نخست بایستد.

وی با اشاره به اینکه نفرات اول هر رده سنی پس از دعوت به اردوی تیم ملی قایقرانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی در کشور چین اعزام می‌شوند، ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان صادق زمانی از گیلان، طاهر حسینی افشار از کرمانشاه، مصطفی علیخانی از مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در رده سنی زیر ۲۳ سال، صیاد مؤمن از گیلان، آرمین حیدرزاده از تهران و علی آهنگر بهان از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

قهرمانی گفت: در رده سنی جوانان نیز ایلیا نادر نژاد از گیلان، علی طاهری از مازندران و امیر نظام مطلبی از تهران به مقام اول تا سوم دست یافتند و رضا رئیسی از گیلان، مسعود شیرین آبادی از تهران و علی کیانی از توابع موفق شدند در رده سنی پیشکسوتان مقام اول تا سوم را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: در مجموع تیم گیلان با ۴۴ امتیاز، تهران با ۳۳ امتیاز و تیم مازندران با ۲۵ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

کد خبر 4667323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha