۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲

نیازهای مدیریت یک باشگاه ورزشی مدرن

نیازهای مدیریت یک باشگاه ورزشی مدرن

تنها وسایل مورد نیاز برای مدیریت باشگاه ورزشی در دهه‌های قبل شاید فقط دفتر حضور و غیاب و یک کارت عضویت بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با افزایش متقاضیان باشگاه و نیز پیشرفت تکنولوژی و پیچیده‌تر شدن موارد مدیریتی باشگاه، امروزه دیگر برای مدیریت باشگاه ورزشی روشهای قدیمی و سنتی جوابگو نخواهد بود.

با هم نگاهی به ابزارهای مورد نیاز مدیریت یک مجموعه ورزشی می‌اندازیم:

نرم افزار باشگاهی

اولین نیاز باشگاه داشتن یک نرم افزار مدیریت باشگاهی کامل و جامع است که بتواند علاوه بر ثبت نام افراد و تعین وضعیت فعال و یا غیر فعال بودن آنها کنترل جامعی بر ورود و خروج اعضا-وضعیت روزهایی که مجاز به استفاده از خدمات هستند-مدیریت کمدهای باشگاه و مدیریت سایر اجزا باشگاه داشته باشد.

راهبند پارکینگ

مورد بعدی کنترل ورود و خروج خودرو به محیط باشگاه است که برای این کار نیاز به قراردادن راهبند های اتوماتیک به همراه دوربین پلاک خوان جهت ثبت پلاک خودرو و کنترل عبور خودرو ها است.

کنترل ورود و خروج فرد

زمانی که افراد واردپارکینگ باشگاه شدند قبل از هرچیز ما برای کنترل بهتر مجموعه خود نیاز به کنترل ورود و خروج افراد داریم به همین دلیل در ورودی های مجموعه ورزشی می‌توان گیت کنترل تردد نفر نصب کرد. این گیت های ورود و خروج مجهز به سیستم حضور و غیاب بوده که هویت افراد را به روشهای مختلفی مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، و یا کارت عضویت تشخیص می‌دهد و اطلاعات را برای نرم افزار مرکزی می‌فرستد، اگر نرم افزار تردد را مجاز بداند فرمان باز شدن گیت را به گیت کنترل تردد صادر می‌کند و شخص می‌تواند وارد باشگاه شود.

قفل کمد باشگاهی

بعد از ورود فرد به باشگاه برای استفاده از کمد های باشگاه کافیست که کارت خود را بر روی کارتخوان کمد قرار دهد و قفل کمد باشگاهی توسط ارتباط گرفتن با نرم افزار مجاز بودن شخص را چک کرده و در صورت تایید نرم افزار باشگاهی و اینکه شخص مجاز باشد قفل کمد برای او باز خواهد شد.

کنترل وسایل خاص باشگاه

مورد بعدی که میتوان کنترل و مدیریت بر روی آنها داشت وسایل مهم و خاص باشگاه هستند. بعضی از باشگاه‌ها وسایل خاصی دارند که فقط اعضای خاصی می‌توانند از آنها استفاده کنند، برای این وسایل دستگاه کنترل ورزشی وجود دارد که هرگاه که فرد کارت را بر روی آن بکشید و شخص مجاز باشد دستگاه روشن می‌شود و آماده استفاده برای مدت زمان مجاز می‌شود.

خرید از تریا

در بوفه و تریا باشگاه هم فرد با همان کارت عضویت خود میتواند از خدمات تریا استفاده کند به اینصورت که کارت باشگاه خود را با مبلغ مورد نظر شارژ میکند و با هربار استفاده و خرید از تریا و یا سایر مکان های مجموعه ورزشی از شارژ کارت باشگاهی او کم خواهد شد.

از نکات مهم و کاربردی این سیستم جامع باشگاهی کنترل جامع آن بر تردد تمامی افراد –کم شدن دخالت انسانی در خرید ها –رزروهای باشگاه- مدیریت کمد ها و سایر وسایل باشگاه می باشد

گزارشات آنلاین

یکی دیگر از قابلیتهای این سیستم باشگاهی گزارشات کاربردی آن می باشد که در هر لحظه و به صورت آنلاین مدیریت میتواند بر تمام قسمت های باشگاه نظارت داشته باشد و مدیریت نماید مثل در هر لحظه چه تعداد و چه افرادی داخل باشگاه هستند و یا درآمد باشگاه و به تفکیک هربخش در ماه های گذشته چقدر بوده و یا حتی پیشبینی اینکه درآمد در ماه های آینده باتوجه به رزواسیون اعضا چقدر خواهد بود-از دیگر گزارشاتی که میشود گرفت علاوه بر گزارشات مالی به صورت دلخواه-گزارش اعضا-گزارش اعضای فعال-گزارش اعضا vip-گزارش مواد و وسایل مصرفی و هزینه آنها و...

اگر شما هم علاقمند به خرید و یا دانستن امکانات بیشتر این نوع سیستم های جامع باشگاهی هستید می‌توانید با شماره‌گیری ۴۴۰۰۹۵۰۲ و صحبت با کارشناسان شرکت سیمرغ جهانگستر به صورت رایگان به شما مشاوره دریافت کنید و یا به سایت https://digijahan.com رفته و دستگاه‌های مورد نظر خودر را ببینید و مقایسه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4668092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha