۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تشریح وضعیت دو شناگر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان

تشریح وضعیت دو شناگر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان

مدیر فنی تیم های ملی شنا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان گفت: فصل تمرینی ناقصی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان شنا از ۳۰ تیرماه تا ۶ مرداد ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد که علیرضا یاوری و بنیامین قره حسنلو دو شناگر تیم ملی به همراه محسن سمیع زاده، مدیر فنی تیم های ملی شنا روز چهارشنبه به این مسابقات اعزام خواهند شد.

محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط ملی پوشان شنا در مسابقات قهرمانی جهان گفت: رقابت های قهرمانی جهان یکی از بزرگ ترین آوردگاه های شنا است. ۲۰۷ کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت و معمولاً از این ۲۰۷ کشور مدال ها بین ۱۳ کشور توزیع می شود.

مدیر فنی تیم های ملی شنا ادامه داد: توزیع مدال بین ۱۳ کشور نشان می دهد که کشورهای توسعه یافته و صنعتی در ورزش قهرمانی با علم و ثبات پیش می روند و نتیجه آن را نیز با کسب مدال شاهد هستند.

وی درباره اعزام دو شناگر به رقابت های قهرمانی جهان گفت: علیرضا یاوری و بنیامین قره حسنلو رکوردهای خوبی در مسابقات ثبت و ان شالله نتیجه خوبی کسب خواهند کرد. فصل تمرینی این دوره کوتاه بود و حدود چهار ماه بر روی شناگران کار کردیم، در واقع فصل ناقص است اما امیدوارم نتیجه خوبی به دست آید.

سمیع زاده در پاسخ به این سوال که ثبت چه رکوردی مد نظر شما است؟ گفت: بنیامین اگر بتواند رکورد ۲۲ ثانیه و علی رضا یاوری در ۲۰۰ متر آزاد رکورد ۵۱-۵۲ راثبت کند عالی است.

کد خبر 4668155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha