۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۹:۵۷

برگزاری نشست هیات اجرایی با محوریت المپیک و برنامه‌های فرهنگی آن

برگزاری نشست هیات اجرایی با محوریت المپیک و برنامه‌های فرهنگی آن

چهل و یکمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با محوریت اقدامات انجام شده برای حضور در المپیک توکیو و برنامه‌های ستاد فرهنگی برای این حضور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران به المپیک توکیو با حضور در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از اقدامات نهایی شده برای این اعزام ارائه کند.

این حضور در جریان چهل و یکمین نشست اعضای هیات اجرایی انجام می شود. این نشست فردا شنبه به ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و از ساعت ۱۰ در محل این کمیته آغاز شده و به مدت دو ساعت ادامه خواهد داشت.

دیگر محور این نشست نیز در رابطه با المپیک توکیو و البته برنامه های فرهنگی آن است. امین عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی توکیو باید در این بخش ارائه گزارش داشته باشد. چندماهی است که این ستاد در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده تا امور فرهنگی مربوط به کاروان المپیکی ایران را پیگیری و به سرانجام برساند.

عارف نیا که با حکم صالحی امیری مسئولیت ستاد فرهنگی تازه شکل گرفته شده را عهده دار شده است، برنامه های این ستاد را بر اساس اهداف پنج گانه پیش بینی کرده تا با نظارت و مصوبه هیات اجرایی و البته ستاد عالی بازی های المپیک اجرایی شوند. این اولین حضور عارف نیا در نشست هیات اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست روز شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری نیز حاضر می شود تا در مورد حضور کاروان ایران در مسابقات جهانی و نتایج به دست آمده در آن گزارشی ارائه دهد.

کد خبر 4669137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha