۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

امام جمعه بندرعباس:

هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی امامان جمعه است

هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی امامان جمعه است

بندرعباس - امام جمعه جدید بندرعباس گفت: اصل هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی است که امامان جمعه باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: اصل هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی است که امامان جمعه باید به آن توجه کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم با هدایت جامعه با منویات مقام معظم رهبری و گفتمان سازی فرمایشات آن عزیز گامی را در مسیر درست حرکت انقلاب برداشته باشم و در این زمینه خداوند استعانت می‌جویم.

امام جمعه بندرعباس اذعان کرد: در بعد نظارتی بتوانم به عنوان چشم و گوش مردم عزیز استان هرمزگان مطالبات آن‌ها را بازگو کنم و مشکلات و گرفتاری‌ها در جامعه اسلامی را رصد کنم و با انتقال به مسئولین بتوانم در زمینه کمک رفع مشکلات مردم به مردم و کارگزاران استان کمک کنم.

آیت‌الله عبادی عنوان کرد: با حمایت درست و ایجاد امید در مردم و بیان خدمات تلاش‌های کارگزاران نظام مور امید را در مردم زنده کنیم و جلوی سیاست‌های دشمنان را بگیریم.

وی تشریح کرد: نقد منصفانه و بیان واقیعت ها را سرحوله کار خود قرار خواهم داد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امید.وارم بتوانم در کنار جوانان انقلابی و مومنی که در مسیر تخحقق گام دوم انقلاب بردارند به این وظیفه الهی خود عمل کنم و از همه شما تقاضا دارم که در محضر خدا دعا کنید که شرمنده شما مردم استان نباشم.

کد خبر 4669990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha