۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جریان سازی و اشاعه فرهنگ ایثار شهدا در جامعه مدنظر قرار گیرد

جریان سازی و اشاعه فرهنگ ایثار شهدا در جامعه مدنظر قرار گیرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جریان سازی و اشاعه فرهنگ ایثار شهدا در جامعه مدنظر قرارگیرد و این مهم یکی از برنامه های کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰شهید استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر پنج شنبه در دومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از تمامی مردم استان خواهشمندیم در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان بسیج شوند و در این برنامه بزرگ اسلامی بسیجی وار شرکت کنند.

وی ادامه داد: بار دیگر مردم باید با شهدا، آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید بیعت کنند و این مساله برای استان مرکزی مهم است تا بعضی از افراد که انقلاب را فراموش کرده اند به سفره با عظمت انقلاب بازگردند و سنگ‌های خود را بر سر نتانیاهو، اسرائیل و آمریکا پرتاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در مناطق حاشیه‌ای شهر باید مفاهیم انقلاب و شهدا و آرمان‌های امام راحل برای مردم به طور جدی تبیین شود و از نهادها و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود این مهم را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مصلی بیت المقدس اراک به عنوان پایگاه استانی، ملی، منطقه‌ای، بین الملل برای اهل بیت (ع)، جبهه، مقاومت و آرمان‌های امام راحل است و انعکاس جهانی و بین المللی این کنگره را باید به جهان تشیع، دوستداران امام خمینی (ره) در شرق و غرب عالم و طرفداران انقلاب اسلامی نشان دهیم.

وی بیان کرد: امروز شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست و باید سعی شود که از هرگونه هزینه‌های اضافی در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان اجتناب شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان می‌توان ۶۲۰۰ کار بزرگ مانند ازدواج، اشتغال و تهیه‌های بسته‌های معیشتی با نام شهیدان برای خانواده‌های محروم و کارهایی از این قبیل انجام داد.

دری نجف آبادی بیان کرد: جریان سازی مستمر شهدا مهم است باید به این جریان سازی کمک کرد تا پایدار باقی بماند، زیرا تا شهادت زنده است اسلام و ملت پیروز است و با شهادت و پاسداری از خون شهدا آرمان‌های امام راحل موفق و دشمنان به طور قطع ذلیل خواهند بود.

وی تاکید کرد: امام راحل، مرد باعظمت، با صلابت، مرجع عالیقدر برای خدا قیام کردند و امروز پس از گذشت چند سال از پیروزی انقلاب پرچمدار این نهضت مقام معظم رهبری هستند و نباید برابر تهاجمات پیوسته دشمن از هوا، زمین و دریا این علم بر زمین گذاشته شود.

کد خبر 4670083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha