وزیر ارتباطات:

تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند

تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند

وزیر ارتباطات به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا موضوع اخذ گواهی کیفیت را برای تمامی اپراتورهای ارتباطی الزامی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت در نمایشگاه الکامپ گفت: کیفیت حق الناس است و سازمانی که فرایند کیفی درستی نداشته باشد نمی تواند خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهد.

وی خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید آئین نامه ای را مصوب کند که تمامی اپراتورهای ارتباطی ارزیابی شوند و با اصلاح فرآیندهای کیفی خدمات این اپراتورها دیگر شاهد پاسخگویی نادرست به مردم از سوی مراکز تماس اپراتورها و نیز ارائه خدمات بی کیفیت نباشیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: اپراتورهایی که گواهی کیفیت نداشته باشند در ارائه خدمات با محدودیت مواجه خواهند شد.

وزیر ارتباطات همچنین از معاونت نوآوری خود خواست که در ارزیابی های اپراتورهای ارتباطی دقت عمل داشته و در فرآیند ارزیابی ها تجدید نظر و اصلاح صورت گیرد.

وی گفت: ما در جشنواره ملی فاوا، انتخاب برگزیدگان را به فعالان این بخش سپرده ایم و در جشنواره ملی کیفیت نیز این اتفاق باید بیفتد چرا که معتقدیم در عصر اقتصاد دیجیتال توجه به شاخص های کیفی حائز اهمیت است.

آذری جهرمی تاکید کرد: افزایش سهم اقتصاد دیجیتال و تولید ملی باید در گروی افزایش کیفیت خدمات و استانداردسازی صورت گیرد و در این زمینه معتقدیم که اپراتورهای ارائه کننده این خدمات باید گواهی کیفیت داشته باشند.

کد خبر 4671173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha