۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۹:۲۸

تور مشهد لحظه آخری و ۴ دروغی که در تبلیغات با آن برخورد می کنید

تور مشهد لحظه آخری و ۴ دروغی که در تبلیغات با آن برخورد می کنید

شهر مشهد از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. حرم امام رضا (ع)، اماکن تفریحی و مراکز خرید بزرگ باعث شده سالانه بیش از سی میلیون گردشگر داخلی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این حجم از درآمد در حوزه‌ی گردشگری سبب می‌شود افرادی درصدد سواستفاده از اطلاعات کم مسافران مشهد باشند.

حتماً شما هم با پیامک و تبلیغات اینترنتی با مضمون رزرو تور لحظه آخری مشهد مواجه شده اید، و این سوال برایتان ایجاد شده باشد که قیمت‌ها بر چه اساسی تغییر می‌کند و آیا می‌توان به این تبلیغات اعتماد کرد؟ آژانس مسافرتی پرواز ایرانیان کهن مواردی که در هنگام رزرو تور مشهد باید دقت زیادی به آن داشته باشید را جمع آوری کرده است. شما با مطالعه این مطلب دیگر در دام تبلیغات نامعتبر نخواهید افتاد. قبل از هرچیز باید با مفهوم تورلحظه آخری آشنا شوید.

۱- تور لحظه آخری مشهد در تاریخ‌های پیک ایام ولادت ، شهادت و تعطیلات

با توضیحاتی که در بالا گفته شد می‌توان نتیجه گفت گرفت که ایام عید، ولادت ائمه، شهادت‌ها، آخر هفته‌ها و تعطیلات رسمی به دلیل بالا بودن تقاضا و محدودیت عرضه جای خالی باقی نمی‌ماند که قیمت‌ها کاهش یابد. پس اگر محدودیت زمانی ندارید پیگیر تورهای لحظه اخری باشید در غیراین صورت انتظار تور لحظه آخری در ایام تعطیلات را نداشته باشید. اگر در زمان‌های اوج مسافرت به مشهد پیامک یا تبلیغات تور مشهد لحظه‌آخری مشاهده کردید فریب تبلیغات دروغین را نخورید.

۲- تور مشهد لحظه آخری در تاریخ‌های دورتر از فردا

شما فقط زمانی می‌توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید که آماده سفر باشید. یعنی قادر باشید امروز یا فردا عازم سفر شوید. پس اگر در تبلیغات تور لحظه آخری مشهد با تاریخی دورتر از فردا مواجه شدید به احتمال زیاد آژانس‌های سودجو قصد فریب شما را دارند. اینگونه که هتل و پرواز بی کیفیت و ارزانی را بجای تور مشهد دقیقه نود به شما ارائه دهند و یا مدارک رو به شما تحویل نمی‌دهند. پس حواستان جمع باشد که در زمان حرکت تور لحظه آخری با توجه به مفهوم آن امروز یا نهایتاً فردا است.

۳- کیفیت تور مشهد لحظه آخری لزوماً بد نیست

اغلب بر این باورند که هتل‌ها و پرواز یا قطاری که در پکیج تورهای دقیقه ۹۰ گنجاده شده است، بی‌کیفیت هستند. اما این باور اشتباه است. در مورد هتل‌ها، هتل‌هایی که کیفیت خوبی دارند و نزدیک حرم هستند معمولاً همیشه پر هستند ولی ممکن است هتلی با همین شرایط و درجه با فاصله‌ی بیشتری از حرم واقع باشد و در ایام غیر پیک برای پر شدن اتاق‌ها قیمت را پایین آورد.

در مورد تور مشهد هوایی معمولاً پروازهای رفت صبح و برگشت شب تقاضای بالایی دارند و کمتر خالی می‌مانند. اما پروازهای رفت عصر و یا برگشت صبح تقاضای کمتری دارند و صرف نظر از کیفیت پرواز و ایرلاین قیمت پایین تری می‌تواند داشته باشد. پس می‌شود با وجود کیفیت خوب تور، لحظه آخری باشد.

۴- تور لحظه آخری مشهد صرفاً به معنی ارزان‌ترین تور مشهد نیست

بالاتر هم اشاره شد که لزوماً لحظه آخری بودن تور دلیل به ارزانی آن نیست. گاهی در پکیج‌های لحظه آخری هتل‌ها و پروازهای باکیفیت گنجانده می‌شوند. ولی بیشتر تورهای لحظه آخری قیمت مناسبی دارند. ولی حتماً بررسی کنید که مجری تور، تورهای بی کیفیت و ارزان را بجای لحظه آخری به شما ارائه ندهند. تور مشهد ارزان با لحظه آخری تفاوت دارد.

هیچ ارزانی بی علت نیست اما دلیل اصلی ارزانی تور مشهد، می‌تواند لحظه آخری بودن آن باشد.

قبل از رزرو تور حتماً تحقیق کنید

قبل از رزرو تور به صورت آنلاین یا تلفنی ابتدا اعتبار آژانس مسافرتی مجری تور را برسی کنید. ممکن است سود جویان با پیشنهاد قیمت پایین در تبلیغات پیامکی و اینترنتی شما رو وسوسه کنند تا اقدام به رزرو تور کنید. اما توجه داشته باشید که در دام تبلیغات غیر واقعی آژانس‌های نامعتبر نیفتید.

آژانس پرواز ایرانیان کهن با بیش از ۹ سال فعالیت در زمینه تورهای مسافرتی صداقت را سرلوحه خدمات خود قرار داده و نتیجه آن هزاران مشتری وفادار است. برای تماس با مشاوران پرواز ایرانیان کهن می‌توانید با شماره ۷۷۶۲۱۳۸۸-۰۲۱ ویا به وبسایت رسمی این مجموعه به آدرس parvaziranian.com مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4671401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرواز ایرانیان IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      0 0
      با پایین آوردن قیمت ها سعی در پر کردن جاهای خالی با اهرم کاهش قیمت برای تحریک مسافر دارند که طبیعتا قیمت تورها کاهش می یابد . پس هنگامی که تقاضا کم می شود قیمت هم پایین می آید و برعکس