۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

کنگره آیت‌الله تالهی آبان ماه امسال در همدان برگزار می شود

کنگره آیت‌الله تالهی آبان ماه امسال در همدان برگزار می شود

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: کنگره آیت‌الله تالهی آبان ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری ظهر سه شنبه در دومین کمیته فرهنگی مردمی کنگره آیت‌الله تالهی در همدان با بیان اینکه این کنگره هفته آخر آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: اجرای برنامه‌های جانبی این کنگره از ۲۵ شهریورماه کلید می‌خورد.

وی بر معرفی علمای شاخص در مجالس مردمی تاکید کرد و اظهار داشت: نقل زندگی علما در یک حوزه خاص نیز ممکن است و باید در برنامه‌های کنگره به آن توجه شود.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه باید علاوه بر برگزاری کنگره؛ در ماه محرم با نگاه به هیئت‌های حسینی برنامه‌هایی در این زمینه با محتوای مناسب توسط راویان تهیه و برای مردم بازگو شود، گفت: روایت‌های تجار و بازاریان از ارتباط با علما و بازگویی کنترل این بزرگان بر روی بازار هم می‌تواند در کنترل وضعیت بازار اثرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه نباید در معرفی شخصیت‌های بزرگ جامعه کوتاهی شود، اضافه کرد: باید در شهرستان‌های استان همدان نیز برنامه‌هایی پیرامون کنگره آیت‌الله تالهی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر نظارت ویژه بر محتوای برنامه‌های کنگره آیت‌الله تالهی عنوان کرد: باید از منابع مختلف در شناساندن ابعاد شخصیتی آیت‌الله تالهی کمک گرفت.

مسئول کانون مداحان استان همدان نیز تاکید کرد: باید در حاشیه برگزاری کنگره آیت الله تالهی شخصیت این عالم برجسته را به جامعه بشناسانیم.

سید عباس صدرالدینی افزود: باید داستان زندگی این عالم بزرگ با شیوه صحیح برای اقشار مختلف جامعه بازگو شود.

یاسر نانکلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان نیز بابیان اینکه باید تفکر شهدا و بزرگان را در جامعه توسعه داد، گفت: مشکل اصلی در اجرای کنگره و همایش‌ها نداشتن محتواست.

کد خبر 4674571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha