۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰

سرلشکر سلامی مطرح کرد:

رسماً اعلام می‌کنم هیچ پهپاد ایرانی ساقط نشده است

رسماً اعلام می‌کنم هیچ پهپاد ایرانی ساقط نشده است

خرم‌آباد- فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه رسماً اعلام می‌کنم هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است، گفت: دشمنان با مستندات ادعای خود را اثبات کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: رسماً اینجا اعلام می‌کنم هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است.

وی با بیان اینکه پهپاد ما سه ساعت و ۴۰ دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و مراقبت و نظارت خود را انجام می داده است، تصریح کرد: پهپاد ما از مجموعه شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه ای تصاویر مستقیمی را ارسال کرده که بخشی از این تصاویر را برای ملت ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دشمنان ما چنین ادعایی دارند مستندات آن را ارائه دهند، افزود: امروز در جهان هیچکس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، فیلم اصابت را نشان دهند، قطعات ایرانی بودن پهپاد را نشان دهند.

سردار سلامی یادآور شد: با حرف صِرف هیچکس ادعای آنها را نمی‌پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه قاطعانه می گویم این یک دروغ بزرگ است و ما اثبات کردیم دروغ است، افزود: دشمنان هم ادعای خود را اثبات کنند. ما که هر عملی انجام دادیم اثبات کردیم، دیگران هم اثبات کنند.

کد خبر 4675455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha