۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۰

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

وزارت راه و شهرسازی برای بهینه سازی قطار اراک-مشهد اقدام کند

وزارت راه و شهرسازی برای بهینه سازی قطار اراک-مشهد اقدام کند

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درخواست های متعدد مردمی، وزارت راه و شهرسازی و راه آهن کشور بایستی برای بهینه سازی قطار اراک-مشهد اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر کریمی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر اراک به عنوان پایتخت صنعتی کشور از جایگاهی ویژه و قدمت دیرینه در تولیدات صنایع ریلی برخوردار است و اولین شرکت تولیدکننده واگن‌های مسافری در این شهر مستقر شده، نیاز است که خدمات ریلی آن تقویت شود و وزارت راه و شهرسازی و راه آهن کشور باید نگاه ویژه به خدمات ریلی در اراک داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم شهر اراک و استان مرکزی انتظار دارند با توجه به شرایط استان و قدمت راه آهن این منطقه، خدمات ریلی مطلوب‌تری دریافت کنند.

کریمی عنوان کرد: انتظار می‌رود با توجه به استفاده زیاد مردم منطقه از خدمات راه آهن و توجیه پذیر بودن نوسازی ناوگان از نظر اقتصادی، در خدمات ارائه شده بازنگری لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت پایین خدمات ارائه شده در مسیر اراک به مشهد، اکثر مردم و مسافران به ناچار از قطار مسافربری قم به مشهد استفاده می‌کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست و موارد به وزیر راه و شهرسازی منتقل شده است.

کد خبر 4675657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha